Skip to main content

Veroek om firmware update ZYXEL T-56

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

Ik lees dat meerdere gebruikers problemen hebben met het verbinden met Toon en dat na een firmware update dit probleem verholpen zou zijn. Graag ontvang in een firmware update zodat ik na overgang naar Odido glasvezel Toon weer kan koppelen.

Alvast bedankt

Ron

Uitgelichte reactie

18 maart 2024

Welkom op onze Community! @RonL 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet, zodat je weer kunt verbinden met jouw Toon. Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 18 maart 2024

Welkom op onze Community! @RonL 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet, zodat je weer kunt verbinden met jouw Toon. Ik verwacht dat de update later vanmiddag of morgen wordt uitgestuurd. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2024
RonL schreef:

Goedenavond,

Ik lees dat meerdere gebruikers problemen hebben met het verbinden met Toon en dat na een firmware update dit probleem verholpen zou zijn. Graag ontvang in een firmware update zodat ik na overgang naar Odido glasvezel Toon weer kan koppelen.

Alvast bedankt

Ron

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @RonL 

Beste Teresa,

Dank voor de snelle reactie en inderdaad is gisteren de update (automatisch) gisteren geinstalleerd.

Helaas heeft dit niet tot de oplossing geleid. Via de klantenservice is er nu een melding doorgezet naar de technische dienst onder referentie 69781701.

Ron

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 20 maart 2024

@RonL Fijn dat de update is doorgekomen, maar ik had graag gelezen dat dit ook de oplossing was geweest. Ik ben in ieder geval blij dat onze technische dienst zich hier nu over gaat buigen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen