Hallo @cheers
Bedoel je dat het menu van de tv's veranderd is dus hebben ze een update gehad?
Welke router heb je?
Misschien kan je de netwerkinstellingen op de tv's die niet verbinden eens herstellen.
Kunnen de tv's wel verbinden met een hotspot bijvoorbeeld?
nee , alles gereset (bij iedere tv) ook modem gereset .. later ook naar fabrieksinstelling , tv’s zien modem wel .. maar geen internet , rood kruis tussen wereldbol en modem en tussen tv en modem.
ook versterkers opnieuw ingelezen volgens ...support van odido (3 uur lang pffff) alles geprobeerd volgens hun stappen plan .. maar geen internet (wifi)
ze hebben met andere netwerknaam geprobeerd , 2.4 en 5.0 tijdelijk gesplitst om te zien of dat zou helpen , wpa2 en 3 een voor een geprobeerd … om gek van te worden.
Niet te vergeten het heeft maanden lang prima gewerkt … kreeg van de week bericht van odido .. we hebben een nieuw menu… ik heb geen tv box .. heb samsung tv’s met smarthub of te wel die internet kunnen verwerken… dus voor mij geen nieuw menu maar wel een hoop ellende … geen tv meer!!!
Op iPhone , iPad wel wifi op dezelfde netwerk naam als tv’s.
Niet te begrijpen ….en geloof me … alles een voor een geprobeerd .. netwerken verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd …. maar weer die rode kruisen dus geen internet dus geen tv..pffffffff
Misschien lastig, maar een bekabelde verbinding is natuurlijk veel beter en zou altijd moeten werken.