Skip to main content

verbindings problemen op 3 van de 4 tv's

  • 14 June 2024
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

! tv heeft internet verbinding , 3 niet zien wel de router maar geen verbinding.

support afd. alles gedaan maar geen resultaat.

Tot gisteren ochtend alles perfect , na bericht ontvangen te hebben over nieuw menu een drama, heb alleen smart tv’s geen tv box, heb 2 zyxel versterkers staan ,,, wat nu 😤

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @cheers 

Bedoel je dat het menu van de tv's veranderd is dus hebben ze een update gehad?

Welke router heb je?

Misschien kan je de netwerkinstellingen op de tv's die niet verbinden eens herstellen.

Kunnen de tv's wel verbinden met een hotspot bijvoorbeeld?

nee , alles gereset (bij iedere tv) ook modem gereset .. later ook naar fabrieksinstelling , tv’s zien modem wel .. maar geen internet ,   rood kruis tussen wereldbol en modem en tussen  tv en modem.

ook versterkers opnieuw ingelezen volgens ...support van odido (3 uur lang pffff) alles geprobeerd volgens hun stappen plan .. maar geen internet (wifi) 

ze hebben met andere netwerknaam geprobeerd , 2.4 en 5.0 tijdelijk gesplitst om te zien of dat zou helpen , wpa2 en 3 een voor een geprobeerd … om gek van te worden.

Niet te vergeten het heeft maanden lang prima gewerkt … kreeg van de week bericht van odido .. we hebben een nieuw menu… ik heb geen tv box .. heb samsung tv’s met smarthub of te wel die internet kunnen verwerken… dus voor mij geen nieuw menu maar wel een hoop ellende … geen tv meer!!!

Op iPhone , iPad  wel wifi op dezelfde netwerk naam als tv’s.

Niet te begrijpen ….en geloof me … alles een voor een geprobeerd .. netwerken verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd …. maar weer die rode kruisen dus geen internet dus geen tv..pffffffff

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien lastig,  maar een bekabelde verbinding is natuurlijk veel beter en zou altijd moeten werken.

Reageer