Beste forumleden.
Sinds kort ben ik overgestapt van ziggo naar Odido, erg blij mee, maar dat terzijde.
Ik ben in het bezit van twee imou cell 2 camera's.
Ik krijg ze met geen mogelijkheid meer verbonden met het nieuwe netwerk.
Uiteraard al klantenservice gebeld waar ze de verbinding 'gesplitst' hebben in een 2,4 & 5 Ghz signaal, maar nul komma nul verbinding nog steeds.
Overigens ondersteunen ze beide verbindingen, maar het was te proberen.
Zijn er meer mensen die tegen dit probleem zijn aangelopen?.
En zo ja luidt mijn vraag uiteraard, hoe hebben jullie dit opgelost, of is het überhaupt wel opgelost?.
Ik heb uiteraard contact gehad met imou, maar daar word ik ook niet veel wijzer, die komen met dezelfde stappen die ik al tig keer heb geprobeerd.
Nu zeggen ze doodleuk, koop maar nieuwe camera's (...) want aan aftersale doen ze niet, of, ga maar naar het verkooppunt (...)
Helaas is de winkel waar ik deze camera's gekocht heb op de fles.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Alvast hartelijk dank voor de eventuele reacties en een fijn weekend!.