Skip to main content

Sinds een week Klik en Klaar, wifi verbinding met Philips 4K smart tv van 2017.

Beeld hapert en  valt soms paar sec stil. 

Zou een Google chrome chromecast  een betere verbinding geven?

Dank voor het meedenken

Hi @EddeR, je zou inderdaad een Chromecast kunnen proberen, echter moet je verbinding dan wel stabiel zijn.

Heb je het modem op de juiste plek staan bij een raam dichting een mast? Wat is je internet snelheid op wifi als je bij de tv een meting uitvoert? Als de snelheid niet in orde is, kan je dan je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik de dekking bekijken van ons netwerk op jouw adres. 

Sinds een week Klik en Klaar, wifi verbinding met Philips 4K smart tv van 2017.

Beeld hapert en  valt soms paar sec stil. 

Zou een Google chrome chromecast  een betere verbinding geven?

Dank voor het meedenken

beste Tommie, pc en huisnummer toegevoegd. Weer geen verbinding vanavond. Zou je de dekking willen bekijken op postcode en huisnummer.

Dank.

Mvg Ed 

.

Hi @EddeR, je zou inderdaad een Chromecast kunnen proberen, echter moet je verbinding dan wel stabiel zijn.

Heb je het modem op de juiste plek staan bij een raam dichting een mast? Wat is je internet snelheid op wifi als je bij de tv een meting uitvoert? Als de snelheid niet in orde is, kan je dan je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik de dekking bekijken van ons netwerk op jouw adres. 

beste Tommie, pc en huisnummer toegevoegd. Weer geen verbinding vanavond. Zou je de dekking willen bekijken op postcode en huisnummer.

Dank.

Mvg Ed 

Hi @EddeR, ik heb gelijk de dekking voor je gecontroleerd en ik zie dat je praktisch naast een van onze masten woont. Het bereik zou dan ook optimaal moeten zijn op jouw locatie! De plaatsing van het modem is echt van belang, heb je de kompas gebruikt in de app en staat hij naast een raam? Ook kan isolatie en HR++ glas voor slechte verbinding zorgen. Is het alleen de tv waarbij je deze problemen ervaart? Dan zou het namelijk kunnen zijn dat de tv zelf geen goede verbinding kan maken. Wil je nog laten weten wat je internetsnelheid is als je bij de tv een meting uitvoert? Ik ben benieuwd! 

Reageer