Afgelopen weekend mijn Internet geïnstalleerd van Odido. Dit gaf wat problemen waardoor ik heb besloten om toch maar even te bellen. Odido stuurde maandag een monteur langs. Kreeg een berichtje dat deze tussen 4 en 8 zou komen en hierna een SMS met een preciezer tijdsbestek. Toen de monteur tijdens dat tijdbestek er nog niet was begon ik al te twijfelen maar werd ik gebeld door de monteur, ‘of hij ook overmorgen kon komen?’ Want de afspraak was gepland nadat hij de dag had gesloten. Ik gaf aan dat ook ik had geschoven in mijn planning om hem te ontvangen dus 7 uur stond hij voor mijn deur. Hij gaf aan dat de installatie niet het probleem was maar de ministekker in de meterkast van KPN. Hier zou iemand anders voor moeten komen en hij zou hier een ticket voor aanmaken. Dinsdag ochtend gebeld met Odido en die gaf aan dat er nog geen ticket was en die is dus met spoed aangemaakt. Na de gehele dinsdag daar niks meer over vernomen te hebben even gebeld met KPN, die wisten nog van niks en vonden het ook een gek verhaal. Hierna weer met Odido gebeld en die gaf weer aan dat dit nog wel eens een week kan gaan duren. Tussendoor zit ik zonder internet en kan ik ook geen gebruik maken van een simkaart met onbeperkt internet die Odido aanbied aangezien ik geen duo sim heb of een extra toestel.
Heet iemand ervaring met dit probleem? Is het sneller op te lossen dan dat ik nu al geprobeerd heb? Aangezien ik thuis werk ben ik afhankelijk van Internet thuis en vind ik het enorm raar dat Odido een klant zo lang zonder de service kan laten zitten waarvoor je hen hebt.