Skip to main content

Dit is een link naar de vorige topic :

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/geen-stabiel-internet-367520?postid=1809845#post1809845

 

En here is de update:

Update: 

 

Ze hebben de montuur afspraak zelf geannuleerd?? De reden was dat ik een switch thuis heb en dan is het mijn probleem terwijl ik nooit een switch had gekocht of gebruikt ik weet zelfs niet wat dat is ?

 

Ik heb vandaag weer contact met hen en ze zeiden dat ik een switch op poort 2 heb en ik had de modem in mijn hand en poort 2 is leeg er is niks aangesloten? 

En de persoon met wie ik de gesprek had gehad, zei dat het zou kunnen dat de afspraak weer geannuleerd kan worden voor dezelfde reden terwijl ik geen switch heb ? Ik snap het niet meer wat zou ik moeten doen nu ? 

Dit is een link naar de vorige topic :

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/geen-stabiel-internet-367520?postid=1809845#post1809845

 

En here is de update:

Update: 

 

Ze hebben de montuur afspraak zelf geannuleerd?? De reden was dat ik een switch thuis heb en dan is het mijn probleem terwijl ik nooit een switch had gekocht of gebruikt ik weet zelfs niet wat dat is ?

 

Ik heb vandaag weer contact met hen en ze zeiden dat ik een switch op poort 2 heb en ik had de modem in mijn hand en poort 2 is leeg er is niks aangesloten? 

En de persoon met wie ik de gesprek had gehad, zei dat het zou kunnen dat de afspraak weer geannuleerd kan worden voor dezelfde reden terwijl ik geen switch heb ? Ik snap het niet meer wat zou ik moeten doen nu ? 

U kunt beter in het vorige topic verder gaan. U schept nu verwarring.


Ga ik doen maar kan ik die dan weg halen of zo ?


Ga ik doen maar kan ik die dan weg halen of zo ?

Geen idee. Vraag het een moderator