Skip to main content

Hallo ik heb nu tot 2 keer toe een mail gekregen dat ik in aanmerking kom om een nieuwe modem aan te vragen. Ik vertrouw echter de mails niet. De afzender is een onbekend Odido adres, aanhef is anders dan in andere mails, er staat een typefout in het bericht en het feit dat ik snel moet reageren maakt me nog wantrouwender. Ik heb hierover al met jullie support gebeld maar die kunnen niet zeggen of dit echt een mail van Odido is. Op aanraden van je collega heb ik daarop de mail 2 weken geleden verwijderd. Vandaag heb ik dus een reminder mail ontvangen. Wie van Odido kan me zeggen of dit een betrouwbaar bericht is en mij hierbij helpen ?

@Patricia Janssen Lastig maar uit het bericht wat jij post kan niemand zien of de mail echt is.👍

Welk modem heb je op dit moment? 
Als de mail vraagt of je wil inloggen dan gewoon niets doen tot er meer duidelijkheid is! 

Zie mijn onderschrift vul alles in dan kunnen de moderators snel zien wie je bent.

 


Zou a.u.b. iemand van Odido contact met mij op willen nemen omdat ik twijfel aan de echtheid van een mail die ik heb ontvangen ivm het aanvragen van een nieuwe modem. 
 

dankjewel 


Hey ​@Patricia Janssen, welkom op onze Community!

Zou je toevallig een screenshot van de e-mail willen sturen? Wij sturen over het algemeen geen e-mails uit over het uitkiezen van een nieuw modem. Die kunnen klanten simpelweg bij ons aanvragen. Toch ben ik benieuwd naar de e-mail zelf.  


Hallo Tommie, dankjewel voor jouw reactie. Bij deze de screenshots van de mail. 

 


Ah, ja deze e-mail komt wel van ons ​@Patricia Janssen, jij hebt nog een DryTek modem, deze is inderdaad verouderd en willen we graag omruilen. Vind je het goed dat ik het modem omruil? Hiervoor moet namelijk wel een monteur langskomen om het glasvezelkastje te installeren. 


Hallo Tommie, heel graag. Alvast dank voor het in gang zetten. Heb jij nog iets van mij nodig ? Of ga ik via de mail verdere info ontvangen ? 


Hoi ​@Patricia Janssen, super! Ik heb het direct in gang gezet. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! Groetjes, Ishana


Reageer