Hallo ik heb nu tot 2 keer toe een mail gekregen dat ik in aanmerking kom om een nieuwe modem aan te vragen. Ik vertrouw echter de mails niet. De afzender is een onbekend Odido adres, aanhef is anders dan in andere mails, er staat een typefout in het bericht en het feit dat ik snel moet reageren maakt me nog wantrouwender. Ik heb hierover al met jullie support gebeld maar die kunnen niet zeggen of dit echt een mail van Odido is. Op aanraden van je collega heb ik daarop de mail 2 weken geleden verwijderd. Vandaag heb ik dus een reminder mail ontvangen. Wie van Odido kan me zeggen of dit een betrouwbaar bericht is en mij hierbij helpen ?
Welk modem heb je op dit moment?
Als de mail vraagt of je wil inloggen dan gewoon niets doen tot er meer duidelijkheid is!
Zie mijn onderschrift vul alles in dan kunnen de moderators snel zien wie je bent.
Zou a.u.b. iemand van Odido contact met mij op willen nemen omdat ik twijfel aan de echtheid van een mail die ik heb ontvangen ivm het aanvragen van een nieuwe modem.
dankjewel
Hey
Zou je toevallig een screenshot van de e-mail willen sturen? Wij sturen over het algemeen geen e-mails uit over het uitkiezen van een nieuw modem. Die kunnen klanten simpelweg bij ons aanvragen. Toch ben ik benieuwd naar de e-mail zelf.
Hallo Tommie, dankjewel voor jouw reactie. Bij deze de screenshots van de mail.
Ah, ja deze e-mail komt wel van ons
Hallo Tommie, heel graag. Alvast dank voor het in gang zetten. Heb jij nog iets van mij nodig ? Of ga ik via de mail verdere info ontvangen ?
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.