Skip to main content

tv ontvangst

De laatste paar weken is mijn tv ontvangst erg slecht, regelmatig zijn beide tv kastjes opnieuw opgestart als ik ze aan zet dan geven ze ook aan  geen internet te hebben. Ik heb een t50 ontvanger staan. Als ik dan uiteindelijk tv kan kijken blijft hij erg vaak haperen. Nu weet ik dat het internet wat via adsl binnen komt niet snel is maar dit probleem heb ik verder nog niet gehad. Is het ook niet mogelijk om dit te combineren met een 5G internet ontvanger?

24 april 2025

Hoi ​@Olav123, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Nu zie ik dat er op jouw adres inderdaad maar een hele lage snelheid mogelijk is, namelijk 37 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload op DSL. Dat is natuurlijk niet superveel, als je met meerdere apparaten tegelijkertijd op het web zit kun je hierdoor problemen ervaren. 

Onze Tv dienst werkt niet met het Klik&Klaar modem, maar je kunt het Klik&Klaar modem wel combineren met een abonnement op NLZiet bijvoorbeeld. Dan kun je via NLZiet als nog tv kijken! Onze eigen Tv dienst werkt alleen met een vaste lijn.

Wat ik nog wel wil voorstellen is; ik stuur je graag 2 nieuwe Mediaboxen en een T-54 modem op. Ik zie namelijk dat je nog 2 oude Tv Boxen en T-50 in bezit hebt. We kunnen altijd proberen of het beter gaat met het nieuwe apparatuur! Wat zeg jij?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Olav123, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Nu zie ik dat er op jouw adres inderdaad maar een hele lage snelheid mogelijk is, namelijk 37 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload op DSL. Dat is natuurlijk niet superveel, als je met meerdere apparaten tegelijkertijd op het web zit kun je hierdoor problemen ervaren. 

Onze Tv dienst werkt niet met het Klik&Klaar modem, maar je kunt het Klik&Klaar modem wel combineren met een abonnement op NLZiet bijvoorbeeld. Dan kun je via NLZiet als nog tv kijken! Onze eigen Tv dienst werkt alleen met een vaste lijn.

Wat ik nog wel wil voorstellen is; ik stuur je graag 2 nieuwe Mediaboxen en een T-54 modem op. Ik zie namelijk dat je nog 2 oude Tv Boxen en T-50 in bezit hebt. We kunnen altijd proberen of het beter gaat met het nieuwe apparatuur! Wat zeg jij?

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 april 2025

Die nieuwe boxen zijn prima dan kan ik kijken of dat beter word.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dank voor je snelle reactie ​@Olav123, ik heb je direct 2 nieuwe Mediaboxen en een nieuw modem opgestuurd! Zodra deze onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je oude apparatuur hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Laat je het mij weten als je alles geïnstalleerd hebt? Hopelijk ervaar je dan een betere verbinding!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen