Skip to main content

Vanaf 3 juli overgestapt naar Odido Glasvezel 1Gbit & TV.

Wifi werkte vanaf 3 juli t/m 7 juli perfect , over de 600 download op telefoon zelfs.

Vanaf 8 juli , minder dan 2MBps download. Wifi werkt even goed na harde reset , maar dat duurt minuten. Voorbeeld van metingen:

Tevens is de upload hoger dan de download, dit was de eerste paar dagen ook niet het geval.

Ondertussen al meedere keren met Odido aan de telefoon gezeten, vriendelijke mensen, maar geen antwoorden ,openstaand ticket, geen oplossing voor mensen die geen Odido mobiel hebben. Ik zit nu op mijn eigen hotspot te werken omdat ik geen pagina geladen krijg. 

Ik zie het 2e wifipunt helemaal niet terug op mijn lijnmeting, kan je die een week aan laten staan @LesjeJ? Dan heb ik genoeg data. Ook wil ik je vragen om een factory reset uit te voeren op beide wifipunten en het modem. Laat beide wifipunten dan gedurende de week aan staan en test af en toe de snelheid boven. Dan heb ik genoeg data om het goed te onderzoeken. 

Hi @Tommie van Odido 

Het 2de wifi punt staat aan , heeft nooit uitgestaan , alleen beneden stond uit.

Ik zal bij alle 3 items een factory reset uitvoeren.


Hi @Tommie van Odido 

Alles is gereset


Hi @Tommie van Odido 

Ik kan dit niet een week aan laten staan, de wifi op onze telefoons en op mijn laptop is zeer traag, pagina’s zijn minuten lang bezig met laden en ik kan zo niet werken. Dit gebeurde dus ook na de 1ste 4 dagen ineens, toen heb ik het wifi punt uitgezet en werd het iets beter.

Is er al iets te zien kwa aansluitingen? Zie je nu ook het 2de wifi punt van beneden?


Goedemorgen @Tommie van Odido 

Is er nog iets bekend? Ik kreeg ineens een nieuwe wifi versterker opgestuurd zonder enige communicatie vanuit Odido, geen enkel idee waarom.


De klantenservice heeft je nieuwe wifipunten opgestuurd zie ik @LesjeJ, hoe werken deze? 


Hi @Tommie van Odido 

Ik had geen idee dat ik deze kreeg of waarom ik ze heb gekregen, er is 0 communicatie naar mij geweest hierover. Ze zitten nog prima in de doos. Graag wil ik weten waarom Odido denkt dat dit een oplossing is zonder mij te bellen oid.


Je hebt op 11-10 contact gehad met de telefonische klantenservice @LesjeJ, hier is toen een ticket voor je aangemaakt en zij hebben besloten om je nieuwe wifipunten op te sturen. De oude moeten weer retour dus ik ben benieuwd of de nieuwe beter werken. 


Hi ​@Tommie van Odido 

Wij hebben de netwerk kabel uit de wifi punten gehaald , dit zorgt ervoor dat de verbinding iets beter is, maar zeker niet optimaal. Zijn onze kabels verkeerd?

 


Er kan inderdaad een fout in de kabel zitten ​@LesjeJ, de Cat kabels zijn namelijk erg gevoelig, als er ook maar 1 connector niet goed is kan dit al impact hebben op de verbinding. 


Reageer