Skip to main content

Trage/slechte Wifi


Toon eerste reactie

34 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 10 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Ik zie het 2e wifipunt helemaal niet terug op mijn lijnmeting, kan je die een week aan laten staan @LesjeJ? Dan heb ik genoeg data. Ook wil ik je vragen om een factory reset uit te voeren op beide wifipunten en het modem. Laat beide wifipunten dan gedurende de week aan staan en test af en toe de snelheid boven. Dan heb ik genoeg data om het goed te onderzoeken. 

Hi @Tommie van Odido 

Het 2de wifi punt staat aan , heeft nooit uitgestaan , alleen beneden stond uit.

Ik zal bij alle 3 items een factory reset uitvoeren.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 10 oktober 2024

Hi @Tommie van Odido 

Alles is gereset


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 10 oktober 2024

Hi @Tommie van Odido 

Ik kan dit niet een week aan laten staan, de wifi op onze telefoons en op mijn laptop is zeer traag, pagina’s zijn minuten lang bezig met laden en ik kan zo niet werken. Dit gebeurde dus ook na de 1ste 4 dagen ineens, toen heb ik het wifi punt uitgezet en werd het iets beter.

Is er al iets te zien kwa aansluitingen? Zie je nu ook het 2de wifi punt van beneden?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2024

Goedemorgen @Tommie van Odido 

Is er nog iets bekend? Ik kreeg ineens een nieuwe wifi versterker opgestuurd zonder enige communicatie vanuit Odido, geen enkel idee waarom.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 23 oktober 2024

De klantenservice heeft je nieuwe wifipunten opgestuurd zie ik @LesjeJ, hoe werken deze? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 23 oktober 2024

Hi @Tommie van Odido 

Ik had geen idee dat ik deze kreeg of waarom ik ze heb gekregen, er is 0 communicatie naar mij geweest hierover. Ze zitten nog prima in de doos. Graag wil ik weten waarom Odido denkt dat dit een oplossing is zonder mij te bellen oid.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 24 oktober 2024

Je hebt op 11-10 contact gehad met de telefonische klantenservice @LesjeJ, hier is toen een ticket voor je aangemaakt en zij hebben besloten om je nieuwe wifipunten op te sturen. De oude moeten weer retour dus ik ben benieuwd of de nieuwe beter werken. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 15 november 2024

Hi ​@Tommie van Odido 

Wij hebben de netwerk kabel uit de wifi punten gehaald , dit zorgt ervoor dat de verbinding iets beter is, maar zeker niet optimaal. Zijn onze kabels verkeerd?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 16 november 2024

Er kan inderdaad een fout in de kabel zitten ​@LesjeJ, de Cat kabels zijn namelijk erg gevoelig, als er ook maar 1 connector niet goed is kan dit al impact hebben op de verbinding. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen