Skip to main content

Traag internet en geen odido TV app

• 6 april 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Beste,

ik heb nu al een aantal uur geen Odido TV op via de chromecast of via mijn telefoon. 

En het internet is zeer traag (bijna niet). Ik ben gemiddeld volgend de speedtest 4mg download (maar varieert tussen de 0 en 7mb) en upload is max 10mb. 

Ik kan echter nergens vinden dat er een storing is in woerden en waar ik geholpen kan worden.

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@rmvanbeers, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik help je daarom graag verder. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Als je dat gedaan hebt, geef je mij dan hier een seintje? Dan kijk ik direct met je mee! Alvast bedankt. 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@rmvanbeers, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik help je daarom graag verder. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie. Als je dat gedaan hebt, geef je mij dan hier een seintje? Dan kijk ik direct met je mee! Alvast bedankt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen