Skip to main content
Beantwoord

Toon verbindt niet met WiFi


Al sinds de overstap van Ziggo naar Odido kan mijn moeder haar Toon niet meer verbinden met de WiFi. Hier heeft de klantenservice al vanalles aan gedaan waaronder het splitsen van het WiFi netwerk in 5ghz en 2.4ghz. Helaas tevergeefs. Ik kom meerdeere topics tegen waar aangegeven wordt dat de modem aan een lijst kan toegevoegd worden voor een firmware update. Graag zou ik het modem van mijn moeder ook willen laten toevoegen. Ik hoor het graag en bij voorbaat dank!

Beste antwoord door eric

De update is sinds afgelopen maandag al actief op alle routers. Probeer eens te kijken naar het uitzetten van wifi 6 en wpa3.

Bekijk origineel

25 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2024

De update is sinds afgelopen maandag al actief op alle routers. Probeer eens te kijken naar het uitzetten van wifi 6 en wpa3.


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 29 april 2024

Cornelis R

ook bij mij geen verbinding van Toon met netwerk sinds overstap op glasvezel Odido


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 29 april 2024

Tel met Eneco: laat Odido het modem naar 2,4G zetten. 
Is gedaan, ook wachtwoord gewijzigd. 
Schijnt een bekende bug te zijn .

Nu wachten op de juiste update


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 29 april 2024

Wifi 6 en wpa 3 uitzetten? 
Hoe moet een digibeet dat doen?.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 29 april 2024

Hi @Cornelis R, welkom op onze Community! 

De juiste firmware staat op alle modems sinds vorige week maandag. Ik heb zojuist Wifi 6 voor je uitgeschakeld. Kan jij voor mij kijken of het nu wel lukt om een verbinding tot stand te krijgen?


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 29 april 2024

Beste Tommie,

Helaas nog steeds geen verbinding.


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 29 april 2024

Ook nu na ruim een uur probeert Toon nog steeds verbinding op te bouwen.

De rest van alle netwerk gekoppelde apparaten doet het goed.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 30 april 2024

Weet je toevallig het MAC-adres van je Toon @Cornelis R? Dan kan ik wat gerichter zoeken. 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

Ik heb geen idee waar ik dat kan vinden


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

Helpt dit?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 30 april 2024

Hmm ik zie de Toon helemaal niet terug @Cornelis R. Ziet de Toon het netwerk wel of dat ook niet? Zo wel, wat geeft de Toon aan?


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

Vervolgens zoeken, zonder verbinding te maken


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

Het wordt steeds leuker, maar niet heus.


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

Ook tv werkt niet meer. 
modem opnieuw opgestart, geen effect


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 30 april 2024

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2024

Ik heb het lang onderzocht @Cornelis R, echter kan ik niet zien wat de boosdoener is. Ik heb het voor je doorgezet naar onze Technische Dienst. Hopelijk weten zij de oplossing. 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 1 mei 2024

Dankjewel, de TV werkt gelukkig weer. Mede dankzij de medewerker van klantenservice, die ook de technische dienst zou verwittigen. 


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 6 mei 2024

TOON is nu een simpele, handbediende thermostaat geworden. Nog steeds geen contact met netwerk. 
Ook van de technische dienst niets gehoord. Kom op jongens beetje service graag!


  • is een King Poster
  • 143 reacties
  • 6 mei 2024

Geeft de toon ook een foutcode?

Kan er tijdelijk een netwerkkabel in?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 6 mei 2024

Hi @Cornelis R, het ticket staat nog open, hopelijk wordt het snel opgepakt en kunnen ze het oplossen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 januari 2025

Ik heb hetzelfde probleem sinds ik ben overgestapt naar Odido. Alle aanbevelingen op dit forum geprobeerd maar nog steeds connectie mogelijk, terwijl hij met een mobiele hotspot heel snel verbindt.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen