Skip to main content
Beantwoord

Tidal en Zoom meetings via Nest Audio verstoren/verbreken internetverbinding


Als ik Tidal  of Zoom gebruik, valt mijn internetverbinding na een paar minuten helemaal weg. Via een andere bluetooth speaker geen enkel probleem. Heb het alleen met die Nest Audio speakers. Word er stapelgek van zolangzamerhand...Oh en al ontelbare malen de speakers op fabrieksinstellingen gezet en opnieuw geinstalleerd.Het modem en dat Mesh apparaatje van Zykel steeds opnieuw opgestart. Niks werkt

Beste antwoord door ghettobass

Laat maar, alles doet het opeens. Bedankt in ieder geval!

Bekijk origineel

17 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 21 maart 2024

Hoi @ghettobass, interessant vraagstuk dat je voorlegt, ik begrijp helemaal dat je hiermee met je handen in het haar zit! Zelf lukte het mij ook niet om een oorzaak te vinden. Om uit te sluiten dat het aan de modem en de Wifi versterker ligt zal ik je een moderner modem en een moderner Wifi-punt toesturen. Mocht dit niet de oplossing zijn dan heb je in ieder geval betere Wifi apparatuur in handen. 😉

Ik ben benieuwd, houd ons gerust hier op de hoogte! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 21 maart 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @ghettobass, interessant vraagstuk dat je voorlegt, ik begrijp helemaal dat je hiermee met je handen in het haar zit! Zelf lukte het mij ook niet om een oorzaak te vinden. Om uit te sluiten dat het aan de modem en de Wifi versterker ligt zal ik je een moderner modem en een moderner Wifi-punt toesturen. Mocht dit niet de oplossing zijn dan heb je in ieder geval betere Wifi apparatuur in handen. 😉

Ik ben benieuwd, houd ons gerust hier op de hoogte! 

Ok,nou bedankt. Hopelijk gaat het beter met die nieuwe spullen! Ik laat het weten!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 24 maart 2024

Ik heb een Zykel t-54 modem ontvangen en een nieuw wifipunt. Maar er zit ook een kastje bij waarvanik vermoed dat het een mediaconverter is. Die heb ik hangen -tenminste, zo’n grijs kastje-. Moet ik die nieuwe mediaconverter ook aansluiten en hoe dan?

Gisteren alles aangesloten behalve die nieuwe mediaconverter. Alles werkt, maar geen internet. Ik word er stapelgek van. Ligt het aan die oude mediaconverter? Kan die niet samen met dat nieuwe modem?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 24 maart 2024

geinstalleerd samen met die mediaconverter. Geen resultaat. Helaas,gaat  allemaal niet werken blijkbaar...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14734 reacties
  • 25 maart 2024

Hey @ghettobass, ik zie dat je het oude wifipunt nog aangesloten hebt in plaats van de nieuwe. Deze zal niet goed werken in combinatie met het nieuwe modem. Zou je deze willen vervangen voor het nieuwe wifipunt? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 maart 2024

Beste Tommie,

Het nieuwe modem icm wifipunt werken niet. Tenminste, ik heb geen internet als ik alles heb aangesloten. Dus ik heb de oude spullen maar weer aangesloten...


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 maart 2024

Ik zou het allemaal graag weer aansluiten, maar hoe krijg ik dan weer internet? Moet er bij jullie ergens iets gebeuren?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 maart 2024

Dus nogmaals: het nieuwe modem en wifipunt werken op zich. Er is wel internet voorzover ik kan zien, maar geen verbinding. Heb daarom de oude spullen teruggezet. En nu geen idee wat ik moet doen.  Wie kan me verder helpen?

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14734 reacties
  • 27 maart 2024

Hey @ghettobass, kan je het nieuwe modem aansluiten en vertellen welke lampjes er branden op het modem? Zou je ook een foto willen sturen van de achterkant, van de kabels? Laat het modem aan staan zodat ik een lijnmeting uit kan voeren.

Wat bedoel je precies met; er is wel internet maar geen verbinding? Ervaar je dit op alle apparaten of op enkele apparaten?  


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 maart 2024

Ok ik hoop dat je er bent. Zal alles weer eens aansluiten 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 maart 2024

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 maart 2024

Hij zegt : geen internet, beveiligd


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 maart 2024

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 27 maart 2024

Dus alleen de lampjes van 2.4 en 5ghz branden (en uiteraard het power lampje)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2024

Laat maar, alles doet het opeens. Bedankt in ieder geval!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14734 reacties
  • 28 maart 2024

Fijn om te horen dat alles weer werkt @ghettobass! Fijne middag. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 29 maart 2024

Zeker, en het probleem met de verbinding als ik Zoom of Tidal gebruik, lijkt ook opgelost. Dank daarvoor. Fijne dag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen