Als ik Tidal of Zoom gebruik, valt mijn internetverbinding na een paar minuten helemaal weg. Via een andere bluetooth speaker geen enkel probleem. Heb het alleen met die Nest Audio speakers. Word er stapelgek van zolangzamerhand...Oh en al ontelbare malen de speakers op fabrieksinstellingen gezet en opnieuw geinstalleerd.Het modem en dat Mesh apparaatje van Zykel steeds opnieuw opgestart. Niks werkt
Hoi
Ik ben benieuwd, houd ons gerust hier op de hoogte!
Hoi
Ik ben benieuwd, houd ons gerust hier op de hoogte!
Ok,nou bedankt. Hopelijk gaat het beter met die nieuwe spullen! Ik laat het weten!
Ik heb een Zykel t-54 modem ontvangen en een nieuw wifipunt. Maar er zit ook een kastje bij waarvanik vermoed dat het een mediaconverter is. Die heb ik hangen -tenminste, zo’n grijs kastje-. Moet ik die nieuwe mediaconverter ook aansluiten en hoe dan?
Gisteren alles aangesloten behalve die nieuwe mediaconverter. Alles werkt, maar geen internet. Ik word er stapelgek van. Ligt het aan die oude mediaconverter? Kan die niet samen met dat nieuwe modem?
geinstalleerd samen met die mediaconverter. Geen resultaat. Helaas,gaat allemaal niet werken blijkbaar...
Hey
Beste Tommie,
Het nieuwe modem icm wifipunt werken niet. Tenminste, ik heb geen internet als ik alles heb aangesloten. Dus ik heb de oude spullen maar weer aangesloten...
Ik zou het allemaal graag weer aansluiten, maar hoe krijg ik dan weer internet? Moet er bij jullie ergens iets gebeuren?
Dus nogmaals: het nieuwe modem en wifipunt werken op zich. Er is wel internet voorzover ik kan zien, maar geen verbinding. Heb daarom de oude spullen teruggezet. En nu geen idee wat ik moet doen. Wie kan me verder helpen?
Hey
Wat bedoel je precies met; er is wel internet maar geen verbinding? Ervaar je dit op alle apparaten of op enkele apparaten?
Ok ik hoop dat je er bent. Zal alles weer eens aansluiten
Hij zegt : geen internet, beveiligd
Dus alleen de lampjes van 2.4 en 5ghz branden (en uiteraard het power lampje)
Laat maar, alles doet het opeens. Bedankt in ieder geval!
Fijn om te horen dat alles weer werkt
Zeker, en het probleem met de verbinding als ik Zoom of Tidal gebruik, lijkt ook opgelost. Dank daarvoor. Fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.