Thuis veilig online vindt geen gekoppelde apparaten
goede dag .
De app heeft altijd gefunctioneerd maar sinds een week toont hij nul apparaten. Als ik de app opnieuw probeer te koppelen met de router dan krijg ik foutcode 0. Ik heb het modem al gereboot zonder resultaat. Ik krijg wel regelmatig notificaties van de app dat er iets geblokkeerd is, of dat een nieuw apparaat is verbonden, maar dat kan ik vervolgens niet bekijken omdat de app dus leeg blijft voor wat betreft apparaten. Er lijken geen connectieproblemen te zijn met apparaten, de WiFi doet het dus prima verder. Maar ik kan het niet beheren via de app. zelf als een factory rest en alles al gedaan.
mvg.
Bladzijde 1 / 1
Hey @Hanscoenen1989, de app moet natuurlijk op een normale manier werken.
Ik kijk daarom graag met je mee. Zou je een screenshot van de app willen delen met de foutmelding? Als ik het dus goed begrijp was de app voorheen wel goed maar na een nieuwe installatie van de app werkt hij niet meer en krijg je nu de foutmelding? Zou je ook jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren om te kijken of TVO wel goed staat. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!
goede dag tommie .
ik heb mijn profiel bijgewerkt met mijn gegevens .
ik zie de aparaten niet in thuis veilig online app .
hier heb ik ook creenshot gemaakt voor je .
Hey @Hanscoenen1989, bedankt voor de screenshots en het aanvullen van je gegevens.
Ik zie dat je hier al eerder contact over gehad hebt en onze technische dienst geeft aan dat alle apparaten wel beschermd worden en TVO actief is. Dus het lijkt een foutje van de app. Wat ik nog wel kan proberen is om een reprovisie uit te voeren op het modem, dit zorgt ervoor dat de licentie opnieuw verstuurd wordt, dan moet jij de app opnieuw installeren en het modem resetten. Hopelijk doet de app het dan wel. Zullen we dat uitproberen?
Hey @Hanscoenen1989, bedankt voor de screenshots en het aanvullen van je gegevens.
Ik zie dat je hier al eerder contact over gehad hebt en onze technische dienst geeft aan dat alle apparaten wel beschermd worden en TVO actief is. Dus het lijkt een foutje van de app. Wat ik nog wel kan proberen is om een reprovisie uit te voeren op het modem, dit zorgt ervoor dat de licentie opnieuw verstuurd wordt, dan moet jij de app opnieuw installeren en het modem resetten. Hopelijk doet de app het dan wel. Zullen we dat uitproberen?
hey.
ja dat is goed laten we dat maar is proberen .
mvg hans
Hey @Hanscoenen1989, helemaal goed. Ik heb een reprovisie uitgevoerd. Zou jij het modem willen resetten en de app opnieuw willen installeren? Hopelijk pakt de app hem dan weer!
Hoi .
Ik ga de stappen nu uitvoeren. .
Mvg hans .
Hoi .
Ik heb de modena gereset en de app opnieuwe geïnstalleerd maar helaas zie ik de aparaten helaas nog steeds niet in de app staan .
Gr hans
goede dag .
ik heb al een paasdagen al niet mee gehoort van deze probleem
kwa thuisveilig online was is hier de status ervan .
mvg hans coenen
Hey @Hanscoenen1989, ik had gehoopt dat dat zou werken! Ik denk dat dit verder een foutje is in de app zelf. Je apparaten worden namelijk gewoon netjes beschermd door TVO. Kan je eens een andere telefoon gebruiken om de app te installeren? Zie je daar wel de apparaten op terug?
Hey.
Y-as laats heb ik de app al geïnstalleerd om mijn anderen telefoon die ik nog thuis heb liggen daar op precies het zelfde probleem dan ik de apparaten niet zag . Het word is een keer tijd dat het een keer opgelost gaat worden .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.