Skip to main content

Goedenavond, mijn vrouw heeft een Samsung A51 en haar telefoon verbindt niet automatisch met de wifi als zij thuiskomt. Ik heb gelezen in de community dat er iets in de beveiligingsinstellingen o.i.d. moet worden gewijzigd door jullie, klopt dat? Willen jullie deze aanpassing doen a.u.b.?

Ik hoor het graag en bedankt!

Groeten, Ed de Jong

Hi @edenanja, ik heb hier gelijk de instellingen voor je aangepast! Het kan zijn dat je het wifinetwerk op het apparaat eerst helemaal moet vergeten om vervolgens opnieuw verbinding te maken. Wil je me laten weten of het toestel nu wel automatisch verbinding maakt? 

Hoi Nora van Odido,

Wij hebben exact hetzelfde probleem.

Mijn vrouw heeft ook een Samsung A51 en deze kunnen we wel verbinden met de WiFi, maar het automatisch verbinden werkt niet.

Er zouden beveiligingsinstellingen door jullie aangepast moeten worden?

Kunt u dat ook voor mij doen?

Bij voorbaat dank.

Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk? 

Hi @rfschoon, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik heb de beveiliging van het wifinetwerk op WPA-2 voor je gezet. Wil je me laten weten of het nu wel weer lukt om het toestel automatisch te laten verbinden met het wifi netwerk? 

@Nora van Odido ,

Bedankt.

Het werkt.

Nu logt de A51 wel automatisch in.

Super bedankt en een fijne avond.

@rfschoon Fijn dat het is gelukt! 😀

Reageer