Skip to main content
Beantwoord

TARGET OMNI

• March 23, 2026
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik heb een Target Omni scoring system gekocht. Wilde deze vandaag installeren maar helaas zonder succes. Bij het toevoegen van de omni in de Dart counter app krijg ik steeds de melding: geen verbinding mogelijk met het netwerk: Omni. 
3 x telefonisch contact gehad met Odido om te kijken wat oplossing kan zijn. 2,4 g was niet de oplossing. Er lijkt een blokkade te zijn in mn modem, die de verbinding tussen mijn wifi en de Omni tegen houd. Iemand enige idee hoe dit op te lossen? (Behalve overstappen naar KPN) dank alvast.

Beste antwoord door eric

Hoi ​@sandra_kox ,

Welke wifi beveiliging protocollen ondersteund dit target systeem? Als het alleen de oude wpa2 is dan kun je in de router de beveiliging naar beneden zetten. Van versie 3 naar 2.

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. In het menu ga naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • March 23, 2026

Hoi ​@sandra_kox ,

Welke wifi beveiliging protocollen ondersteund dit target systeem? Als het alleen de oude wpa2 is dan kun je in de router de beveiliging naar beneden zetten. Van versie 3 naar 2.

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. In het menu ga naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • March 23, 2026

Geen idee hoe; maar ineens werkt het. Toch bedankt voor je reactie.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • March 23, 2026

Graag gedaan! En veel plezier met darten.