Wij zijn mede voor betere wifi overgestapt naar T-mobile. Vanuit naasten werd T-mobile ook zeer aangeraden. Echter merken wij dat sinds de Zyxel T-50 modem, de wifi erg hard achteruit is gegaan.
Er zijn al talloze monteurs langsgekomen.. Ons wifi bleek eerst op een verkeerd kanaal aangesloten te zijn, daarna waren er nog tal andere problemen die waren ‘opgelost’. Nog steeds hebben we op de tweede verdieping bijna geen wifi meer terwijl het maar 1 trap omhoog is, wij niet in een nieuwbouwhuis wonen en er voor de rest geen enkel ander probleem hoeft te zijn met de wifi omdat dit er eerst niet was?
Het hoofdprobleem wordt nu niet eens meer opgelost maar er werd een wifipunt aangeboden. Wat ik overigens onnodig vind, hiermee wordt ook het hoofdprobleem met ons model gewoon weggeschoven en maar opgelost door een wifipunt. De hoofdmodem werkt al niet naar toebehoren en na uren met de klantenservice aan de lijn te hebben gezeten is hier 0,0% begrip voor.
Uiteindelijk hebben wij dus toch de wifipunt een kans gegeven, de eerste deed het gewoonweg niet en wilde maar niet verbinden met ons model. Hij geeft een heel ander netwerk aan, wat betekend dat wij overigens hoe dan ook met een ander netwerk continu moeten gaan verbinden als wij een trap op of af gaan. Maar hij verbindt überhaupt gewoon helemaal niet?
Teruggestuurd en weer een tweede wifipunt gisteren ontvangen: exact hetzelfde probleem. Hij verbindt gewoon helemaal niet, wij hebben écht alle stappen doorlopen.
Monteur wordt uiteraard niet meer langs gestuurd, wifipunten werken niet, hoofdmodem doet het niet.. Wat valt hier nog aan te doen? We worden hier oprecht gewoon moedeloos van. Ik kan niet fatsoenlijk studeren thuis noch werken samen met mijn andere gezinsleden.