Skip to main content

T56 Modem, inschakelen WiFi met knopje op de zijkant

• is King of Content
  • 58 reacties

Ik gebruik op de beide WiFi banden ook de gastkanalen (dus 4 SSID's en 4 wachtwoorden).

Met het WiFi knopje op de zijkant van het modem wordt alle WiFi uitgeschakeld.

Maar als met hetzelfde knopje de WiFi weer wordt ingeschakeld, blijven de gastkanalen uit.

Dan moet op het modem ingelogd worden om ze daar weer aan te zetten.

Wat doe ik verkeerd of is het een bug?

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hallo ​@CoS 

Volgens mij is het dan zo, het gastnetwerk moet je dan even handmatig weer aanzetten.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • 7 april 2025

Hallo ​@CoS 

Volgens mij is het dan zo, het gastnetwerk moet je dan even handmatig weer aanzetten.

• Auteur
  • is King of Content
  • 58 reacties
  • 8 april 2025

Hallo ​@Waqqas 

Dank voor de reactie. Ik vond er niets over in manual EX3301-T0_V5.15_5.70.pdf.

Daar wordt op pagina 53 alleen geschreven: “Press the WiFi button for more than 2 seconds to enable the WiFi function". Ook staat er niets over hoe lang het knopje ingedrukt moet worden om de WiFi uit te schakelen.

Voor het handmatig weer aanzetten moet je wel eerst op het modem inloggen, niet erg gebruiksvriendelijk.

Bij mijn T50 modem was dat niet nodig: daar werd met het knopje (achterop) alle WiFi in en uitgeschakeld.

• Auteur
  • is King of Content
  • 58 reacties
  • 17 april 2025

Mijn toevoeging “(dus 4 SSID's en 4 wachtwoorden)” is onjuist: dat hoeft niet persé.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen