Stroomstoring - Philips Hue - Nieuwe modem

  • 2 February 2024
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Beste Odido,

Gisteren is er in Veldhoven een stroomstoring van Enexis geweest. Na die stroomstoring heeft het nog heel lang geduurd voordat (glasvezel)internet in de buurt terug werkte (zowel bij odido als bij kpn klanten).

Alles werkt weer, behalve dat Philips Hue niet meer verbindt met Homekit (apple). Ik heb al vanalles geprobeerd en opgezocht en ik las ergens dat het waarschijnlijk aan de modem ligt.

Het lijkt mij dat het iets met die stroomstoring te maken, want na de onderbreking is het begonnen en voor de rest heb ik niets veranderd. Zou u mij een nieuwe(re) modem kunnen opsturen?

We hebben nu een media converter en een zyxel t50. 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @MichaelVHV, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad wel gek. Heb je de Apple HomeKit al een factory reset gegeven? Ik zal je een nieuwer modem in de tussentijd opsturen. Wellicht is het modem de oorzaak maar dat denk ik in dit geval niet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichaelVHV, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad wel gek. Heb je de Apple HomeKit al een factory reset gegeven? Ik zal je een nieuwer modem in de tussentijd opsturen. Wellicht is het modem de oorzaak maar dat denk ik in dit geval niet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Reageer