Skip to main content

storing tijdens gamen

• 29 maart 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo

ik heb sinds kort ps5 aan geschaft en heb al paar maanden gladvezel thuis .

nu tijdens warzone call of duty krijg ik steeds foutmelding hurneme negav en k las dat veel daar problemen hebben en en modem geupdate moet worden kunt u mij daarbij helpen ?

Uitgelichte reactie

29 maart 2024

Hi @Nezjdeh, ik heb zojuist gereageerd op je reactie in een ander topic. Kijk je hiernaar? Je staat op de lijst om de firmware update te ontvangen. Check trouwens onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek in meerdere topics te stellen. Zo doen wij geen dubbelwerk en lopen we niet langs elkaar heen. Dankjewel!

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Nezjdeh, ik heb zojuist gereageerd op je reactie in een ander topic. Kijk je hiernaar? Je staat op de lijst om de firmware update te ontvangen. Check trouwens onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek in meerdere topics te stellen. Zo doen wij geen dubbelwerk en lopen we niet langs elkaar heen. Dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen