Sinds 00:00 geen internet in heerhugowaard. Jullie website geeft aan dat er geen storingen zijn. Allestoring.nl heeft een enorme piek aan meldingen. Graag checken!
Welkom op onze community!
Op dit moment zijn er geen algemene problemen met onze diensten bekend in Heerhugowaard. Uiteraard wil ik graag dat jij weer online komt, ik help je dan ook graag om de verbinding te herstellen.
Ik wil je sowieso vragen om zowel het modem als het ONT (glasvezelkastje) een herstart te geven. In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet:
Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)?
In de tussentijd wil ik niet dat je geheel zonder internet zit. Ik wil je graag een Unlimited vouchercode sturen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten, zodat je jouw andere apparaten ook kunt koppelen. Op die manier ben je in ieder geval online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Ik sta klaar om je verder te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.