Skip to main content

Ik ben deze week overgestapt naar Odido (3 adressen) adres 1 en 2 glasvezel, adres 3 DLS.

Adres 3 geen verbinding, monteur is ingepland.

Adres 1 en 2 goed gemigreerd maar nu beiden geen internet.

is dit een bekent probleem? Helpdesk nu langere wachttijden. 
Odido stel me aub niet teleur na mijn overstap en maak jullie beloften waar!

Peter 

Welkom op onze community! @PeterK2024 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Gister hebben wij inderdaad een aantal meldingen ontvangen over problemen met onze diensten in Rotterdam en andere, verschillende plekken in Nederland. 

Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Is dit bij jou ook het geval? 

Mocht je nog geen verbinding hebben dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Betreft het 3e adres met een DSL verbinding. Ik vermoed dat dit los staat van de problemen van gister, omdat dit al eerder gemeld is. Fijn om te lezen dat de monteur is ingepland! Laat je mij weten hoe het is gegaan? 


Reageer