10 dagen geleden gaan de verbinding, het netwerk en het internet van kwaad tot erger en is er altijd geen verbinding. Dit betekent dat we een partnerschap hebben aangegaan met oplichters en dat ik deze maand niets betaal, dus stuur geen factuur. Ik werk vanuit huis en jullie moeten de schade betalen.
Hoi
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! Ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd en hier zie ik niet veel geks op terug. Wel zie ik wat ruis omhoog komen op het modem. Heb je toevallig het modem in de buurt van een stoorzender staan?
Mogelijke verstoringen:
- Het modem is op de grond geplaatst. Voor een optimaal signaal is ooghoogte gewenst
- Het modem is achter een metalen object geplaatst (denk aan een TV, stereo of koelkast)
- Het modem is rondom een aquarium of aquariums geplaatst (water verstoort het signaal).
Dit kan ervoor zorgen dat de verbinding niet optimaal is. Ook ben ik benieuwd op welke apparaten je dit ervaart en wat voor apparaat je op poort 3 van het modem bekabeld hebt aangesloten. Is het alleen op een wifi verbinding of ervaar je dit ook bedraad?
Verder ziet de verbinding er goed uit, graag ontvang ik de overige informatie om je zo goed mogelijk te helpen!
Hahaha, klopt het wat ik leest?! Nee, man, denk je echt dat je het probleem oplost met dit belachelijke gepraat? Het was een slechte overstap naar dit bedrijf
Ontevreden zijn over een product waar je voor betaald hebt mag altijd, maar wel met wederzijds respect.
Om je een beetje aan de hand te nemen ….. Goed klagen in 10 stappen
Ik snap je sentiment enigszins en kan me de woede voorstellen, maar probeer het hier netjes te houden. Het heeft geen enkele bijdrage om kwetsen, aanvallend of dreigend taalgebruik te hanteren. Dank voor je begrip!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.