Skip to main content

sonos verbinding


Geen konstante verbinding met sonos geluid via zyxel 54. Erg vervelend valt telkens uit met onderbrekingen.

Uitgelichte reactie

25 mei 2024

Zou je een beeld kunnen geven hoe de situatie is?

Gebruik je van de zyxel 54 alleen, of ook met wifi extender?

Zijn er meerdere Sonos devices?

 

Als je gebruik maakt van de nieuwe app ( versie 80 ) kan je per device zien wat de signaalkwaliteit is. Waarde beneden de 25dB is slecht, >45dB uitmuntend.

 

Is de waarde goed, hoef je het probleem daar niet te zoeken. En kan je denken aan de router, de bron, of de route van de bron.

 

 

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 mei 2024

Sinds de nieuwe Sonos app hebben veel Sonos bezitter hier last van.


Dat is niet juist, ben Sonos gebruiker, maak gebruik van de nieuwe app en heb geen last van onderbrekingen. ( hebben Odido niet als provider )

 

Dus dat iedere Sonos gebruiker hier last van heeft klopt niet.

 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 mei 2024

Heb wel odido 


Zou je een beeld kunnen geven hoe de situatie is?

Gebruik je van de zyxel 54 alleen, of ook met wifi extender?

Zijn er meerdere Sonos devices?

 

Als je gebruik maakt van de nieuwe app ( versie 80 ) kan je per device zien wat de signaalkwaliteit is. Waarde beneden de 25dB is slecht, >45dB uitmuntend.

 

Is de waarde goed, hoef je het probleem daar niet te zoeken. En kan je denken aan de router, de bron, of de route van de bron.

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen