Skip to main content

sonos verbind niet met wifi

• 11 april 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Mijn wifirouter is tijdelijk uit geweest. Nu wil mijn sonos beam niet meer verbinden met mijn wifi. Wat kan ik doen? 

Uitgelichte reactie

11 april 2024

Welkom op onze Community! @Lizetter 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder, zodat je weer verbinding kunt maken met jouw Sonos Beam! 

Ik vermoed dat dit te maken heeft met een bug in de firmware van het modem. Geen zorgen, gelukkig hebben wij hier een oplossing voor! Ik heb je meteen op de lijst gezet voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen.

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 11 april 2024

Welkom op onze Community! @Lizetter 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder, zodat je weer verbinding kunt maken met jouw Sonos Beam! 

Ik vermoed dat dit te maken heeft met een bug in de firmware van het modem. Geen zorgen, gelukkig hebben wij hier een oplossing voor! Ik heb je meteen op de lijst gezet voor de nieuwe firmware update. Ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen