Skip to main content
Beantwoord

Sonos One ziet wifi netwerk niet

  • 29 november 2024
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Sinds woensdag Odido wifi, joepie! Mijn Sonos One wil maar niet in het wifi netwerk. Deze Sonos One heeft al een apart netwerk, nl 2,4 ipv de standaard 5G. In de admin 192.168.1.1  gekeken of de wachtwoorden goed staan, ook dat is geen probleem. Maar mijn One pakt het wachtwoord op een of andere manier niet. Wat kan ik hier nu nog aan doen? 

Beste antwoord door JacomienLS

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@JacomienLS, heb je de cache al eens geleegd (gegevens van de app wissen) van de Sonos app? Kan je eens deze stappen volgen; Reset the Sonos app | Sonos? Hopelijk pakt hij hem daarna meteen!

 

Hi Tommie,

 

Perfect, dat was het dus. Updatetje er achter aan en nu weer muziek. Top!

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21499 reacties
  • 29 november 2024

Hallo ​@JacomienLS 

Je kan in de web interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, 2,4 GHz, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan.

Lukt het dan wel?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo ​@JacomienLS 

Je kan in de web interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, 2,4 GHz, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan.

Lukt het dan wel?

Nee helaas niet. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21499 reacties
  • 30 november 2024

@JacomienLS 

Je kunt nog kijken of WiFi 6 uitschakelen helpt. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, band 2,4 GHz, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 november 2024
Waqqas schreef:

@JacomienLS 

Je kunt nog kijken of WiFi 6 uitschakelen helpt. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, band 2,4 GHz, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.

Helaas dat werkt ook niet. Op een of andere manier pakt de sonos niet het 2.4 netwerk. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 2 december 2024

Hey ​@JacomienLS, heb je de cache al eens geleegd (gegevens van de app wissen) van de Sonos app? Kan je eens deze stappen volgen; Reset the Sonos app | Sonos? Hopelijk pakt hij hem daarna meteen!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@JacomienLS, heb je de cache al eens geleegd (gegevens van de app wissen) van de Sonos app? Kan je eens deze stappen volgen; Reset the Sonos app | Sonos? Hopelijk pakt hij hem daarna meteen!

 

Hi Tommie,

 

Perfect, dat was het dus. Updatetje er achter aan en nu weer muziek. Top!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 3 december 2024

Ah super, fijn om te horen ​@JacomienLS


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen