Beantwoord

Smart tv Philips kan niet verbinden met draadloze netwerk

  • 17 March 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vorige week hebben we internet van Odido en is er daarbij een nieuw modem (Zyxel-T56) geïnstalleerd. Alles werkt prima, alleen onze tv kan niet verbinden met het draadloze netwerk. TV een aantal keer gereset en meermaals geprobeerd, maar het wil niet baten. In andere topics zie ik dat het bij mensen helpt om de modeminstellingen van WPA2/WPA3 naar alleen WPA2 om te zetten. Dit heb ik ook gedaan, maar nog steeds wil de tv niet verbinden. Nu kijken we niet zo vaak tv, maar wel af en toe, en nu is de tv helaas compleet nutteloos. ;) Ik zou dus graag dit probleem verhelpen!

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 17 March 2024, 21:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ange91 

Helpt het om in de router interface bij de WiFi instellingen enkel 5 GHz uit te zetten?

Anders zou een update van de firmware kunnen helpen, dit kan een moderator voor je doen.

Bedankt voor je reactie! Uitgeprobeerd, maar helaas werkt het niet. Hoe krijg ik voor elkaar dat een moderator een update van de firmware uitvoert?

@ange91 Hoi

Je kunt een ander kanaal proberen bij de 5GHz.

Selecteer hier 36, 40, 44 of 48.

Philips tv pakt namelijk niet de hogere kanalen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@ange91 

Moderators reageren hier vanzelf, je hoeft er niks voor te doen. Staat je klantnummer in je community profiel?

Reageer