Goedendag,
Ik heb sinds 3 maanden een abonnement bij t-mobile aangesloten met een wifi bereik van 1000 mbps, natuurlijk haal je dat nooit, maar goed, ik zou ook blij zij met 700 of 800. Nu krijg ik soms, als de wind goed staat, max. 38 op fast.com.
Ik moet bij derden gaan staan om te internetten en de kinderen moeten in de woonkamer met al hun laptop en huiswerk zitten, is geen probleem, maar als ze even privé op hun kamer willen kan dat al niet meer omdat ze geen bereik hebben.
Monteur van gidion heeft een nieuwe modem geplaatst omdat de vorige nieuwe defect was, ik heb nog steeds hetzelfde probleem soms nog erger dan geeft het 18 mbs aan.
Er zou binnen 5 werkdagen, een week later heb ik zelf gebeld, contact met mij genomen worden...niet.
Elke keer als ik met klanten service bel moet ik de modem resetten en krijg ik hetzelfde liedje, ik beloof u binnen 3 werkdagen nemen we contact met u op, ok wacht en wacht en wacht dan maar zelf bellen weer en de modem weer resetten.
Kan ik mijn abonnement opzeggen, omdat jullie je niet aan jullie afspraak houden?