Skip to main content

Slechte wifi en tv

Gisteravond had ik voor de zoveelste keer haperend beeld op de tv en op mn telefoon constant fe melding geen wifi/verbinding hersteld.

Kan hier naar gekeken worden en iets aan gedaan worden? Ik krijg steeds meer heimwee naar Ziggo.🤬🤬🤬

Overigens zit ik dichtbij de meterkast dus daar ligt het niet aan

Uitgelichte reactie

11 juni 2025

Hallo ​@Marije124 

Blijft het internet lampje op de Zyxel wel groen branden?

Zijn de problemen er alleen via de WiFi of ook bekabeld?

Heb je een DSL of glasvezel verbinding?

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21911 reacties
  • 11 juni 2025

Hallo ​@Marije124 

Blijft het internet lampje op de Zyxel wel groen branden?

Zijn de problemen er alleen via de WiFi of ook bekabeld?

Heb je een DSL of glasvezel verbinding?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 11 juni 2025

Hallo Waqqas,

De uitvallen zijn zo kort dat ik geen tijd heb om naar de lampjes te hollen. Of er bekabeld ook problemen zijn weet ik niet want hier is niets bekabeld. De monteur heeft het tv kastje niet aangesloten want ik moest maar via de app kijken.

Ik heb glasvezel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21911 reacties
  • 11 juni 2025

​@Marije124 

De meterkast is ook niet de meest ideale plek om je router in te plaatsen. Heb je geen optie om een internetkabel aan te leggen vanaf de mediaconverter naar de woonkamer bijvoorbeeld om vervolgens daar je router aan te sluiten?

Een fabrieksreset van de router uitvoeren kan je misschien ook nog proberen of in de router interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, beide banden een vast kanaal geven.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 11 juni 2025

Hallo Waqqas,

Sorry maar het geheel werkt hier (of niet) zoals jullie monteur dit enkele weken geleden aangelegd heeft. Ik ben 65, alleen en wat jij hierboven schrijft is russisch voor mij. Ziggo zat op dezelfde plek en werkte perfekt. Datzelfde had ik van jullie verwacht.

Ik betaal weliswaar minder maar als t niet werkt alsnog te veel he.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen