Hallo @Marije124
Blijft het internet lampje op de Zyxel wel groen branden?
Zijn de problemen er alleen via de WiFi of ook bekabeld?
Heb je een DSL of glasvezel verbinding?
Hallo Waqqas,
De uitvallen zijn zo kort dat ik geen tijd heb om naar de lampjes te hollen. Of er bekabeld ook problemen zijn weet ik niet want hier is niets bekabeld. De monteur heeft het tv kastje niet aangesloten want ik moest maar via de app kijken.
Ik heb glasvezel
@Marije124
De meterkast is ook niet de meest ideale plek om je router in te plaatsen. Heb je geen optie om een internetkabel aan te leggen vanaf de mediaconverter naar de woonkamer bijvoorbeeld om vervolgens daar je router aan te sluiten?
Een fabrieksreset van de router uitvoeren kan je misschien ook nog proberen of in de router interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, beide banden een vast kanaal geven.
Hallo Waqqas,
Sorry maar het geheel werkt hier (of niet) zoals jullie monteur dit enkele weken geleden aangelegd heeft. Ik ben 65, alleen en wat jij hierboven schrijft is russisch voor mij. Ziggo zat op dezelfde plek en werkte perfekt. Datzelfde had ik van jullie verwacht.
Ik betaal weliswaar minder maar als t niet werkt alsnog te veel he.