Ik ben erachter gekomen dat mijn wifi erg slecht werkt als het buiten 30 graden is. Binnen is het bij ons ook vrij warm (24 tot 26 graden). De router staat in de meterkast. Op dit moment hebben wij boven en buiten weer geen internet. Zelfs niet op mijn telefoon. Wifi versterkers werken ook niet. Wat kan ik hieraan doen?
Hoi
Nogmaals, het lastige is dat ik deze oplossing niet kan garanderen, ook omdat wij 20 Mbit/s niet meer aanbieden en je daarom niet terug zou kunnen naar de oude snelheid. Wel kan ik je meegeven dat wij om een reden niet meer 20 Mbit/s aanbieden, namelijk omdat wij merken dat het te vaak te weinig is voor het gebruik van een huishouden tegenwoordig.
Ik ben benieuwd of deze oplossing je wat lijkt, ik zie je graag snel weer genieten van mooi beeld!
Voor € 2,41 extra per maand wil ik best overstappen naar 100 mb. Maar het probleem is dat ik dan mijn extra's (gratis espn zenders) kwijt ben, alleen doordat ik mijn internet snelheid verhoog. Daar ga ik niet mee akkoord. Als die zenders gratis blijven wil ik het wel verhogen maar dat kan ik niet.
Ook al wordt er geen internet gebruikt dan hapert de tv soms nog, dus hij heeft ook moeite met 20 mb (terwijl hij maar 8 verbruikt). Met mijn vorige box heb ik nooit problemen gehad. Evt een andere box (met dezelfde opties) die wel goed werkt is voor mij ook een optie.
Hey
Ik vind dat eigenlijk geen optie. Een jaar gratis espn is op korte termijn voordelig maar niet als ik hier jaren klant blijf. Dan betaal ik na een jaar de volle prijs. Ik zou met 20 mb gewoon tv moeten kunnen kijken.
Hey
Kan je het wifi punt en de TV Box bekabeld aansluiten op het modem. Dit haalt wat druk van je wifi netwerk af. Zou je daarna de TV Box kunnen uittesten of deze nog steeds hapert? Ik wil zoveel mogelijk geprobeerd hebben zodat we alles kunnen uitsluiten. Anders is het verhogen van je internet de laatste optie.
Het is altijd bekabeld geweest en het werkt volgens mij niet via de wifi. Ik kreeg vandaag wel een melding over het gebruik van kijkgegevens. Misschien door de naamsverandering? Wellicht kreeg je daardoor een melding dat het niet via bekabeld is aangesloten. Kan ik ergens zien of het via de wifi werkt? Wij hebben het wifipunt boven staan.
Hey
Helaas niet, ik heb het wifi punt boven staan waar ik geen internet kabels heb liggen.
Ik krijg beeld via de tv, dus hij moet goed aangesloten zijn. Kan ik beter bellen voor een oplossing? Kan ik dan naar deze chat refereren? Het duurt namelijk al erg lang.
Hey
Via de app kijken schiet niet echt op. Ik wil wel mijn internetsnelheid verhogen maar dan wil ik ook mijn gratis zenders behouden. Ik kan er niks aan doen dat jullie een nieuwe update doorvoeren waardoor de tv niet goed werkt.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.