Skip to main content

slechte wifi

  • 1 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Hallo,

 

Er zijn meerdere monteurs bij mij geweest. Sinds juli heb ik Odido internet en tv. 

 

Tv en bekabeld internet geen problemen, maar de wifi valt elke dag (soms meerdere keren) weg en dan moet ik de modem opnieuw aanzetten. 

 

Ik word er nu wel beetje gek van omdat het gewoon niet werkt. 

 

Graag zou ik een oplossing zien. 

Uitgelichte reactie

2 oktober 2024

Hoi @Timvdkr8, ik wil dit graag verder onderzoeken! Ervaar je ook issues met de snelheid van de Wifi? Daarnaast ben ik benieuwd of er apparaten zijn die veel data verbruiken en of je je wifipunt bekabeld hebt aangesloten? Ook hoor ik graag of je verschil merkt met of zonder het wifipunt. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21544 reacties
  • 1 oktober 2024

Hallo @Timvdkr8 

Dan wordt het probleem waarschijnlijk intern bij jou veroorzaakt? Wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de router? Als je alles even verwijdert, gaat het dan beter met de WiFi?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 1 oktober 2024

Hallo @Waqqas 

 

Dat maakt helaas niet uit. Heb alles al eens er uitgehaald. Dat maakte geen verschil. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21544 reacties
  • 1 oktober 2024

@Timvdkr8 

Is de mediaconverter/router al eens vervangen?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 1 oktober 2024

Nee dit is niet gebeurd. Maar als de wifi er wel is is het bereik goed dus de monteur was er van overtuigd dat de router goed is. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 2 oktober 2024

Hoi @Timvdkr8, ik wil dit graag verder onderzoeken! Ervaar je ook issues met de snelheid van de Wifi? Daarnaast ben ik benieuwd of er apparaten zijn die veel data verbruiken en of je je wifipunt bekabeld hebt aangesloten? Ook hoor ik graag of je verschil merkt met of zonder het wifipunt. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen