Goedemiddag,
tot aan 31 december 2020 heb ik meerdere monteurs binnen gehad, omdat mijn WiFi in huis slecht is. eerst advies van tmobile om mijn snelheid te verlagen, werkte niet. Toen weer contact, een monteur. Deze ging wat kijken en doen. Werkt niet . Daarna weer contact tmobile, volgende monteur. Bleek de demping niet goed. Geen verbetering daarna. Daarna weer monteur, zelfde verhaal. Daarna weer contact, weer monteur. Geen verbetering. Ik was er toen even klaar mee. Ik heb trouwens 1 maal 25 euro korting gekregen, vanwege het ongemak, verder kon tmobile niks doen. Ik heb zelfs om een andere router gevraagd, maar omdat degene die ik heb, volgens een monteur nog goed is, krijg ik geen andere om te controleren of dat beter werkt.
Ik blijf onstabiele WiFi houden, tot en met de dag van vandaag. Sommige plekken in huis valt ie weg, interactieve tv werkt niet goed, buffert regelmatig, staat het beeld stil, of de verbinding is weg, zodat ik weer opnieuw het wachtwoord moet invoeren.
over de monteurs geen klachten , die proberen wat ze kunnen, maar vind het jammer dat vanuit tmobile geen passende oplossing komt.
Als ik geen mobiel abonnement had gekoppeld aan tmobile thuis, had ik al een andere provider gezocht. dit gaat wel gebeuren zodra ik een ander mobiel abbonement kan afsluiten.
ik weet niet wie dit allemaal leest, maar ik ben geen fan tmobile thuis.
mvg, thomas