Hi,
Ik ben sindskort overgestapt naar internet thuis, omdat t mobile glasvezel heeft i.p.v. coax van ziggo. Ik heb nu enorme spijt i.v.m. onstabiele internet verbinding. De modem staat nu in de meterkast de wifi wordt enorm verstoord door betonnen muren.
Na aantal keren bellen hebben ze wifi versterker geadviseerd heb ik genomen, maar geen verschil nog steeds dat de internet verbinding af en toe wegvalt. Er is 3x monteur geweest om het probleem op te lossen, maar tot heden is er niks opgelost. Er wordt nu weer een monteur gestuurd.. ben er klaar mee. Ik ben geen eens 1 maand klant en het heeft enorme hoofdpijn bezorgd.
De eerste monteur die kwam die me ten eerste afgemeld dat hij langs was geweest, maar was niet zo en vervolgens had niet eens iets in de centrale kast buiten gedaan alleen de modem aansluiten. De tweede heeft wel aangesloten en had het geregeld, maar sindsdien onstabiele internet trekt niet eens 4 apparaten. Op mijn console packet loss een tv die vast loopt mijn data op telefoon raakt op door de onstabiele internet.
Ik heb meerdere malen aangegeven dat ze een utp kabel doortrekken van meterkast naar woonkamer vervanging ter coax voor een stabielere internet, maar wordt niks aan gedaan..
Ik heb in drie weken tijd 7x telefonisch contact gehad en 3x is er een monteur geweest tot heden niks. Ik moet iedere keer vrij nemen van werk voor een monteur, maar telkens niks dus neem 1x advies van klanten aan en trek die kabel eens van meterkast naar woonkamer AJB!