Skip to main content

slechte verbinding sinds overstap naar glasvezel

  • 12 March 2024
  • 80 reacties
  • 1654 Bekeken

Hallo,

Na diverse keren gebeld te hebben en meerdere keren de belofte gekregen te hebben dat er een monteur komt ben ik er nu behoorlijk klaar mee.. Die monteur heb ik nog niet gezien en er word ook niets teruggekoppeld door jullie telefonische helpdesk.

 Sinds ik verplicht over moest stappen op glasvezel valt het internet heel vaak weg, moeten streamingsdiensten en websites regelmatig lang bufferen. Dit is vooral in de avond vanaf ongeveer 17 uur. Soms is het internet bijna niet bruikbaar hierdoor.

Ook werken mijn slimme apparaten niet goed, vaak een slechte verbinding of erg trage reactie. Mijn speakers werken sinds de update wel, maar google home voert heel vaak taken niet uit door de slechte verbinding.

Mijn Wifi lijkt altijd het volle aantal streepjes te hebben. Ik heb ook al ongevraagd een betaald wifi punt van jullie opgestuurd gekregen, maar deze lijkt nu ook niet meer te werken? 

Ik zou graag snel een oplossing zien. En graag niet weer een mail sturen met dat het opgelost is, terwijl er niets verbeterd is..

Referentienummer uit mail: 69456360

This topic has been closed for comments

80 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je bent toegevoegd aan het lopende onderzoek @erhard94. Het gaat om best wat klanten op dit moment en we zijn alles aan het onderzoeken met KPN NetwerkNL. Het kan daarom langer duren dan de standaard verwerkingstijden. Op dit moment is het nog in onderzoek en zijn er geen nieuwe updates. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido  hebben jullie al meer informatie en updates?

Reputatie 4

Je bent toegevoegd aan het lopende onderzoek @erhard94. Het gaat om best wat klanten op dit moment en we zijn alles aan het onderzoeken met KPN NetwerkNL. Het kan daarom langer duren dan de standaard verwerkingstijden. Op dit moment is het nog in onderzoek en zijn er geen nieuwe updates. 

Hi @Tommie van Odido kun je mij ook toevoegen aan het onderzoek? Zie draadje hier.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @erhard94, ik heb voor nu nog geen nieuwe informatie. Er staat inmiddels een melding op ons storingstopic. Deze houden we ook op de hoogte. Excuus voor het wachten. We zijn er echt druk mee bezig, maar ook afhankelijk van de beheerder. @chefneliz Door jouw andere topic heb ik jou ook laten toevoegen aan het onderzoek, je klantnummer is doorgegeven! 

Reputatie 7
Badge +16

Om het overzicht te bewaren en jullie zo goed mogelijk vanuit 1 perspectief te kunnen helpen, hebben we vanaf nu 1 centraal verzameltopic waarin we alles oppakken. Graag vanaf heden in dit topic reageren: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community