Hallo.
sinds een paar dagen hebben wij Glasvezel van T-Mobile. De monteur is begin van de week geweest om een modem van Huawei te plaatsen en een converter.
Ons probleem is dat de Wifi steeds weg valt. De eerste twee dagen werkte het goed en nu, om de zoveel tijd valt de Wifi uit. Dit is vervelend, omdat wij tv kijken via T-Mobile TV app, en dus via de wifi. Dit zorgt voor veel storing en ergernis tijdens het tv kijken. Wij waren in de veronderstelling dat er een kabel getrokken zou worden van het modem tot de tv, maar de monteur vertelde dat het via wifi moest. Mijn vriendin (die op dat moment thuis was) wist niet dat het op de kabel had gemoeten en stemde in met de app. Ik wil echter gewoon een kabel, want de tv via wifi werkt enorm slecht.
Diverse dingen geprobeerd, converter en modem van stroom af, ander kanaal op de 2.4Ghz, niks mag baten. Soms doet hij het uren goed, en soms knalt hij er iedere minuut uit en krijg ik zwart beeld op de tv.
Kan er alsnog een kabel getrokken worden naar de televisie of zijn wij gebonden aan een wifi versterker? Als laatste ter info, als wij een app als Netflix starten werkt het wel gewoon. Zit het probleem dan in de T-Mobile app?
Dank voor de reactie.