Ik ben al zeven jaar klant bij T-Mobile geweest , maar nu heet ‘t Odido. Ik heb het duurste internetpakket, maar een slechte internetverbinding; ik heb heel vaak telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, en ze sturen me van het kastje naar de muur. Ze bieden geen oplossing en beweren dat er te veel apparaten zijn verbonden met wifi, maar dat is niet het geval ik heb zelfs een extra wifi punt via de abonnement genomen maar er blijkt dat het ook niet werk omdat niet de juiste firmware er op zit; 24 uur heb ik het aan de modem verbonden maar alles tevergeefs .
Volgend jaar loopt mijn contract! zowel voor mijn mobiele telefoon als tv en internet af. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat ik overstap naar een andere provider!"
Ze bieden echt geen oplossing het slechte ooit !!!! Wat een ellende
T.a.v. Jason van Odido ik ga mijn persoonsgegevens niet op social media plaatsen jullie kunnen telefonisch contact met mij opnemen
mvg
Jhonathan Stuart Hoyos Acosta