Hallo @M vd Zwan
Kan je eens de ONT herstarten, een laptop of pc bekabeld aansluiten op de router met minimaal een CAT5e internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app? Je kan een foto van het resultaat hier delen.
Misschien kan je een aantal tests verspreidt over een dag uitvoeren?
Waarschijnlijk is er niks mis met je snelheid maar je plaatst een screenshot van je telefoon dus je hebt het over je wifi verbinding. Die is afhankelijk van heel veel factoren. Wat kan je telefoon maximaal halen? Hoe ver ben je van je router verwijderd? Hoeveel muren zitten er tussen? Hoeveel buren of medebewoners hebben ook een wifinetwerk? Zitten er misschien tig mensen om je heen op hetzelfde kanaal? Allemaal dingen die invloed bebben op je snelheid. Als je wilt weten of je geleverd krijgt waar je voor betaald dan zul je als eerste met een bekabeld apparaat moeten gaan testen (laptop of computer met een UTP kabel aan je router). Als dat goed is dan is er dus niks mis met je verbinding en zul je zelf verder moeten gaan zoeken waardoor je wifi zo traag is.
Welkom op onze Community! @M vd Zwan
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het optimaliseren van de wifi verbinding!
Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem uit te lezen en gelukkig ziet de verbinding er perfect uit. Wel zie ik dat het modem al enige tijd niet van de stroom is geweest. Wil je deze eens een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit kunt doen: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen?