Skip to main content
Beantwoord

SIP ALG uitschakelen

  • 15 september 2021
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Met thuis werken ben ik nauwelijks verstaanbaar voor klanten. Aangekaart bij ICT vanuit werkgever en die toegang gegeven tot mijn laptop en modem, maar kon de sip alg niet uitschakelen. Klantenservice van tmobile stuurt mij hier naartoe. Kan iemand mij helpen! Dit moet ik zsm opgelost hebben anders heeft dit consequenties voor mijn werk. 

Beste antwoord door eric

Hoi @Najlae , welkom bij de community.

De oplossing moet je zoeken in de voip client software van je werkgever. T-Mobile geeft standaard poort 5060 in gebruik voor de telefoniedienst die zij (kunnen) leveren op het modem. Het poortnummer jouw voip client gebruikt moet je dan veranderen naar b.v. 5080 of 5090, afhankelijk van de server mogelijkhedenvan jouw werkgever.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2021

Hoi @Najlae , welkom bij de community.

De oplossing moet je zoeken in de voip client software van je werkgever. T-Mobile geeft standaard poort 5060 in gebruik voor de telefoniedienst die zij (kunnen) leveren op het modem. Het poortnummer jouw voip client gebruikt moet je dan veranderen naar b.v. 5080 of 5090, afhankelijk van de server mogelijkhedenvan jouw werkgever.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen