Hoi @Basrossi, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Hoi @Basrossi, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Ik heb hetzelfde probleem, mijn postcode is 1095ML *** (moderator edit vanwege delen privégegevens) Amsterdam
Ik heb telefonisch contact gehad met jullie en als het goed is zijn jullie er mee bezig? Maar een update zou fijn zijn,
Groetjes Sid
Hoi @Sidje020, we houden je graag op de hoogte in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community! Hier plaatsen we ook updates, zodra we meer weten. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana