Hallo @Gusclin
Is het netwerk wel zichtbaar?
Wat bedoel je met WPA3 uitschakelen? Heb je voor WPA2-PSK gekozen? Beschikt je router ook over de b10 firmware versie?
Kan je tv wel verbinden met een mobiele hotspot bijvoorbeeld?
Hallo @Gusclin
Is het netwerk wel zichtbaar?
Wat bedoel je met WPA3 uitschakelen? Heb je voor WPA2-PSK gekozen? Beschikt je router ook over de b10 firmware versie?
Kan je tv wel verbinden met een mobiele hotspot bijvoorbeeld?
Hoi Waqqas,
De firmware versie is: V5.70(ACEA.0)T56C_b10_0130
Ik heb inderdaad voor beveiligingsmodus WPA2-PSK gekozen. Dit werd aangeraden in een van de eerdere posts over dit onderwerp.
Mijn TV kan mijn mobiele hotspot niet vinden helaas.
Het is me zojuist gelukt om de TV en router met WPS te verbinden, maar toen ik de TV uit en weer aanzette, kan de TV het netwerk weer niet vinden.
Wat kan ik nog meer proberen?
@Gusclin
Ziet de tv ook geen andere netwerken in de buurt? Je kan de netwerkinstellingen op de tv misschien eens resetten.
Dag Waqqas, de TV ziet andere netwerken in de buurt. Ik heb de TV gereset, maar hij kan nog steeds geen verbinding krijgen. Hiervoor had ik Ziggo en op hun Wifi netwerk heeft de TV het sinds aankoop (2.5 jaar geleden) goed gewerkt.
@Gusclin
Omdat je via de WPS functie wel voor even kan verbinden gok ik toch dat het aan de beveiliging ligt. Zou je na een fabrieksreset van de router bij draadloos > algemeen de beveiligingsmodus nog eens op WPA2-PSK zetten en toepassen?
@Gusclin
Omdat je via de WPS functie wel voor even kan verbinden gok ik toch dat het aan de beveiliging ligt. Zou je na een fabrieksreset van de router bij draadloos > algemeen de beveiligingsmodus nog eens op WPA2-PSK zetten en toepassen?
Dag Waqqas, dankjewel voor de suggestie, je oplossing werkt.