Ik heb sinds maandag Odido, wifi op mijn telefoon werkt gewoon maar mijn TV kan geen verbinding maken.
Ik heb via 192.168.1.1 de beveligingsinstellingen al aangepast maar hij doet het nog steeds niet.
Kan iemand mij z.s.m. helpen alstublieft?
Ik heb sinds maandag Odido, wifi op mijn telefoon werkt gewoon maar mijn TV kan geen verbinding maken.
Ik heb via 192.168.1.1 de beveligingsinstellingen al aangepast maar hij doet het nog steeds niet.
Kan iemand mij z.s.m. helpen alstublieft?
Hallo
De beveiligingsmodus staat al op WPA2-PSK? En als je bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelt?
Je kan WiFi 6 ook uitschakelen door in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere te gaan, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.
5 GhZ stond al uit.
Ook stond dat andere op 802.11..
Als ik de wifi op alleen wpa2-psk zet maakt mn telefoon geen verbinding meer met wifi.
What to do? Ik word er niet echt vrolijk van namelijk
Voor je telefoon moet je het netwerk dan even vergeten en opnieuw verbinden.
Kan je de netwerkinstellingen op de tv eens resetten? Schakel eventueel het gastnetwerk in en kijk of hij daarmee kan verbinden.
Hij heeft het nu 2 uurtjes gedaan op de normale wifi, want gast pakte die ook niet.
Ineens pakte hij de gewone wel en nu gooit die er me ineens uit.
Ik snap niet waarom het zo lastig is?
Begrijp dat er veel mensen zijn die bij Odido zitten die dit hebben, schandalig als je het me eerlijk vraagt
Netwerkinstellingen op de tv al eens gereset?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.