Skip to main content

Onze nieuwe televisie kan geen contact maken met de modem. Op de een of andere manier zit er een blokkade.

De laptop en telefoons kunnen we gebruik maken van de wifi.

Zelfs als ik handmatig de instellingen invul kan er geen verbinding worden gemaakt.

 

Met de dhcp server in de t-mobile router wordt 192.168.1.1 als DNS adres uitgegeven. Nu staat er een alternatief.  Probeer het origineel nog eens. En wat als je de 5ghz frequentie in het modem uitzet?


Helaas dat is mislukt. Hoe kan ik dat uitzetten op de modem?


Inloggen op het modem, dan krijg je de wifi opties te zien.


Ik krijg helaas het volgende te zien:

 


Klopt, maar het is een intern/privé ip adressen, dus je kunt deze waarschuwing negeren en voor toon details en dan toch doorgaan kiezen.


Helaas ook dit werkt niet 😩


Hi @Es182, ik wil je graag laten weten dat ik heb aangeklopt bij één van onze specialisten! Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, dan deel ik die met je. Ik wil dit zo snel mogelijk voor je verhelpen. Heb jij wellicht ook nog een extra tip in petto @eric? Merci voor het meedenken. 


 


Merci @eric! Ik heb ook nog een aanvulling voor je @Es182. Mijn collega heeft zojuist de beveiliging op alleen op WPA2 gezet in plaats van WPA2/WPA3. Kun je checken of het met deze aanpassing is verholpen? 🤞 Zo niet, dan is het nog een idee om Wifi6 uit te zetten. 


Moderator edit: 

Merci @eric! Ik heb ook nog een aanvulling voor je @Es182. Mijn collega heeft zojuist de beveiliging op alleen op WPA2 gezet in plaats van WPA2/WPA3. Kun je checken of het met deze aanpassing is verholpen? 🤞 Zo niet, dan is het nog een idee om Wifi6 uit te zetten. 

 

Gelukt! Thankssss voor het helpen!


Hi @Es182, yay - helemaal super! Heel graag gedaan en merci voor het melden. Veel kijk-plezier! 🎈


Reageer