Skip to main content

Op de router blijft het internet lampje rood branden en alles heb ik al geprobeerd

stekker eruit gehaald opnieuw opgestart maar niks helpt

ik heb dus geen internet en geen tv

Welkom op onze community! ​@J Scholte 

Ik wil graag dat je weer kan genieten van onze diensten. Fijn om te lezen dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd. Ik help je graag meteen verder!
Ik heb jouw modem uitgemeten en zie inderdaad dat er geen verbinding is. 

Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (kleur, aan/uit en knipperen langzaam/snel)? Daarnaast ben ik benieuwd of het serienummer op het ONT eindigt op XXX1BAF. Laat je het mij weten? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

In de tussentijd wil ik dat je gebruik kan maken van internet. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited voucher code. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot starten en deze verbinden met je andere apparaten. Ik verneem graag of je hier interesse in hebt. 

Dit is de situatie

groet Jolanda Scholte

Ik heb niks aan de voucher dank u

Hey ​@J Scholte, wat doen de lampjes precies? Dat kan ik uit een foto niet opmaken, zou je dit nog willen doorzetten? Dan kan ik de juiste aansturing bieden!

1. Brandt het Power lampje op de ONT?
  2. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  3. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Hier het zelfde probleem. Thuis internet en TV met glasvezel van Odido via Delta netwerk.

diverse malen per dag geen wifi internet meer en geen tv. Ik word er gek van.

Hi ​@Eric Soffers, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op de postcode en huisnummer in je profiel. Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik een blik voor je werpen! 

Reageer