Skip to main content

rituals genie en lsc lampen

• September 12, 2025
  • 12 reacties
  • 160 Bekeken

Letterlijk alles geprobeerd,  ook via klantenservice. Splitsen enz. Ze komen er niet uit. Ik ook niet.  

Geen wifi en connectie te vinden..

September 15, 2025

Hi ​@Eefdaan19811980, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen met al je apparaten verbinding kunt maken. Ik kijk daarom graag met je mee om dit voor je op te lossen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat ik er spoedig naar zal kijken. Kan je daarnaast nog iets meer informatie geven, dan heb ik genoeg informatie om het te onderzoeken.

• Hoeveel LSC lampen heb je in huis?
  • Zijn het alleen je LSC lampen en de Genie of nog meer apparaten? 

12 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 15, 2025

Hi ​@Eefdaan19811980, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen met al je apparaten verbinding kunt maken. Ik kijk daarom graag met je mee om dit voor je op te lossen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat ik er spoedig naar zal kijken. Kan je daarnaast nog iets meer informatie geven, dan heb ik genoeg informatie om het te onderzoeken.

• Hoeveel LSC lampen heb je in huis?
  • Zijn het alleen je LSC lampen en de Genie of nog meer apparaten? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

Gedaan

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

2 lsc lampen en 1 genie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2025

Hey ​@Eefdaan19811980, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb je abonnement er direct bij kunnen pakken en heb ook meteen wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem opnieuw opstarten door de stekker er 10 seconden uit te halen? Daarna zullen de instellingen goed doorkomen op het modem, ik heb namelijk WPA-3 op WPA-2 gezet en wifi 6 op wifi 5. Als je de volgende melding krijgt op een apparaat: WPA-3 is vereist! Dan dien je op dat apparaat het netwerk volledig te vergeten en opnieuw verbinding te maken. Laat je mij weten of het lukt met de verbinding of niet? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 16, 2025

Er is nu helemaal geen verbinding met mogelijk 

rvk01
  • September 16, 2025

Je moet het netwerk wel eerst "vergeten".

Klik het netwerk aan (of dat i'tje) en kies helemaal onderaan voor netwerk vergeten. Maak daarna opnieuw contact. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 16, 2025

Ik kan er niet op klikken? ( nerwerk vergeten)

Ik ben nu op mijn werk en geef mijn man elke x alles door.. vandaar dat het langer duurt.

rvk01
  • September 16, 2025

Wel eerst die foutmelding wegdrukken. Dan op het i'tje rechts van het netwerk. Er opent dan een scherm. Lukt dat? Wat staat er dan?

Vergeet netwerk staat dan overigens bovenaan denk ik (in ieder geval op een iPad).

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 16, 2025

Ok. De wifi doet het weer.. maar de lampen en genie maken nog steeds geen verbinding.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 17, 2025

Nog andere ideeen?

Gr Eef

rvk01
  • September 17, 2025

Nee, ik heb geen ideeën meer. Mijn ervaring is dat de wifi van de Zyxel erg kritisch (en brak) is. Niet 100% wifi compatible en geeft problemen bij veel apparaten. Zo heb ik een watermeter en twee Android TV boxen die niet kunnen verbinden. De Android boxen staan gelukkig bekabeld maar voor de watermeter heb ik onlangs mijn oude Asus uit de kast gehaald als extra AP.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 17, 2025

Nou dan zijn we dus mooi klaar mee. Wel bedankt voor uw reactie. De homewizard werkt idd ook niet meer. Zijn we nu achter. 

Ik hoop dat ze een monteur kostenloos willen sturen anders moeten we opzoek naar een andere provider.