Hello,
I returned the equipment for T-mobile huis internet through the postNL. But I got an email that it’s not returned yet. Can you check please?
Thank you
Nari Kim
Hello,
I returned the equipment for T-mobile huis internet through the postNL. But I got an email that it’s not returned yet. Can you check please?
Thank you
Nari Kim
Hi
Hello,
Thank you for your reply. I am sure that I put everything I initially received from the package in one box when I return it. Of course I put the modem in the box as well. And I attached the shipping receipt below.
Thanks for sending the shipping receipt
Thank you for your help! But yesterday I got another email that the equipment was not returned yet… Can you check again for me please? Below, you can check the content of email I received yesterday. Thank you!
Beste heer Kim,
We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 75.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk.
Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:
Modem
Wil je dit aan ons terugsturen? Dat gaat heel makkelijk:
1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.
2. Download het retourlabel via deze link.
3. Print het label en plak deze op de doos of laat het label scannen op je telefoon bij het postkantoor.
4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Versturen kan bij elk PostNL Servicepunt (www.postnl.nl).
Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S code (3SCFUS9646069) naar het postkantoor en laat het daar printen. Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel.
Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren tot je bericht krijgt dat het pakket binnen is.
Vragen?
Bekijk de status van je bestelling en de meest gestelde vragen in My T-Mobile Thuis, kijk voor de algemene informatie op t-mobile.nl/retourpakket of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.
Met vriendelijke groet,
Team T-Mobile Thuis
Hi
Hello,
I just checked that T-mobile home asked me for transferring 75 euros. I made sure that I returned the package and sent my personal information before. I wonder why they keep sending me the email even though I canceled the subscription and returned the package all good. Can you please check again that my return was done?
This is the email I got today below.
Beste heer Kim,
We stuurden je een herinnering voor een openstaand bedrag van €75,00. We zien dat het bedrag nog niet op onze rekening staat. Betaal het openstaande bedrag binnen 14 dagen, anders worden je T-Mobile Thuis dienst(en) geblokkeerd. Je kunt dan niet meer Internetten, TV kijken en/of bellen.
Heb je al betaald? Fijn! Dan mag je dit mailtje meteen weggooien.
Snel betalen via iDEAL
Het bedrag overmaken gaat het snelst via iDEAL. Klik hier of plak deze URL: https://www.t-mobile.nl/online-payment?token=cb719d542f00cf65a3ac2a99e5b785fc direct in je browser. Je betaling wordt binnen een paar uur verwerkt en zichtbaar in My T-Mobile Thuis.
Extra incassokosten
Omdat we de betaling niet op tijd ontvangen hebben, brengen we €15,00 buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Deze kosten vind je op je volgende factuur.
Openstaande rekening(en)
Hieronder zie je een overzicht van jouw openstaande facturen.
|
Zelf overmaken
Je kunt het bedrag ook zelf overmaken. Dan duurt het wel langer voor je betaling verwerkt is. Maak het openstaande bedrag van € 75,00 over naar rekening NL95COBA0637055934 t.n.v. T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer (JAK77148) ‘spatie’ factuurnummer (zie bovenstaande tabel). Een handmatige betaling wordt binnen 3 dagen verwerkt en zichtbaar in My T-Mobile Thuis.
Heb je nog vragen?
In My T-Mobile Thuis vind je jouw facturen en de betaalstatus. Via onze Online Klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Heb je betaald en is je betaling niet binnen een paar uur (iDEAL-betaling) of 3 dagen (handmatige betaling) verwerkt? Stuur ons dan een betaalbewijs via credit@t-mobilethuis.nl. Zorg dat deze informatie goed leesbaar is:
Wij controleren je betaling en als deze klopt verwerken 'm zo snel mogelijk.
Vriendelijke groeten,
T-Mobile
Sincerely,
Nari
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.