Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant met een Zyxel T56 router. Voorheen bij KPN, kon prima met mijn Remarkable (digitaal notitieblok) connecten met wifi. Sinds de overstap naar Odido lukt dat niet meer. Alle andere apparaten (iOS en Macbook, windows laptop, Apple TV) kunnen prima verbinden en functioneren, alleen de Remarkable weigert dienst. Device vindt wel het kanaal (SSID) maar kan niet verbinden.
De wifi-functie doet het: op het werk geen probleem, Het lijkt dus een communicatie-probleem tussen Remarkable en het modem te zijn.

Twee vragen:
1. Iemand een suggestie welke standaard-instelling van het modem de boosdoener kan zijn?
2. Is er een (goedkope) extender/access point die functioneert met de router? Ik kreeg de suggestie van iemand dat dit wel zou kunnen werken zonder diep in de instellingen te hoeven duiken.

Met dank,
Bas
 

Hallo mensen van Odido,

 

Ik ervaar dezelfde problemen met mijn Harman Kardon speaker, deze wil niet connecten met Wifi.

 

Willen jullie naar ons ook de nieuwe firmware sturen??

 

Alvast bedankt


@Sven-Odido of @Tommie van Odido Zou een van jullie de firmware ook naar mijn modem kunnen pushen? Ik krijg ook geen verbinding met mijn Remarkable.


Hi @bromkes en @SarahVredeveld, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten uitvallen!  

 


Ik lees dat als je je hier meldt een firmware update kan krijgen voor je modem? Mijn boxen willen sinds mijn overstap naar Odido ook niet meer verbinden. 


Hoi @JeffDH, dat gaan we doen! Ik meld je meteen aan op de lijst en je zal naar verwachting dinsdag of woensdag de update ontvangen. 

Ik duik hier voor je in, je boxen zullen snel weer als muziek in je oren klinken! 😃


Hoi @JeffDH, dat gaan we doen! Ik meld je meteen aan op de lijst en je zal naar verwachting dinsdag of woensdag de update ontvangen. 

Ik duik hier voor je in, je boxen zullen snel weer als muziek in je oren klinken! 😃

Dank!


Zou de update ook naar mijn modem gepushd kunnen worden, mijn boxen willen ook niet meer connecten 😄


Hi @Wimme95, ik heb je op de lijst gezet om de update te ontvangen, deze zal spoedig naar je modem gepusht worden. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Hierna staat de update op het modem en kan je weer zonder problemen verbinding maken! 


Hi @Nora van Odido mijn HK citation speaker werkt ook niet, kan ik meegenomen worden in de update?


Hoi @LucP2024, zeker! Dit zal zo snel mogelijk gebeuren. Voor nu wens ik je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Een tijdje terug de update ontvangen toen werkte alles weer. Nu sinds een paar dagen werkt mijn Harman Kardon speaker weer niet. Is er een nieuwe update die ik kan ontvangen?


Hoi @florislw, goed dat je aan de bel trekt, ik denk heel graag met je mee! Zoals je merkt zijn er in dit topic nog geen andere meldingen gekomen. Zou je kunnen testen of het opnieuw verbinden of resetten van je Harman Kardon speaker werkt? Ik neem aan dat je bekabeld wel verbinding ontvangt op je Harman Kardon speaker?

Ik ben benieuwd, ik zie graag dat de Harman Kardon speaker snel weer als muziek in je oren klinkt! 😁


Hoi @florislw, goed dat je aan de bel trekt, ik denk heel graag met je mee! Zoals je merkt zijn er in dit topic nog geen andere meldingen gekomen. Zou je kunnen testen of het opnieuw verbinden of resetten van je Harman Kardon speaker werkt? Ik neem aan dat je bekabeld wel verbinding ontvangt op je Harman Kardon speaker?

Ik ben benieuwd, ik zie graag dat de Harman Kardon speaker snel weer als muziek in je oren klinkt! 😁

Hi Cal, het werkt inmiddels weer. Gek dat het er uit lag, maar nu dus weer opgelost :)


Fijn dat het is opgelost @florislw, ik wens je nog een prettige middag! 


Reageer