Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant met een Zyxel T56 router. Voorheen bij KPN, kon prima met mijn Remarkable (digitaal notitieblok) connecten met wifi. Sinds de overstap naar Odido lukt dat niet meer. Alle andere apparaten (iOS en Macbook, windows laptop, Apple TV) kunnen prima verbinden en functioneren, alleen de Remarkable weigert dienst. Device vindt wel het kanaal (SSID) maar kan niet verbinden.
De wifi-functie doet het: op het werk geen probleem, Het lijkt dus een communicatie-probleem tussen Remarkable en het modem te zijn.

Twee vragen:
1. Iemand een suggestie welke standaard-instelling van het modem de boosdoener kan zijn?
2. Is er een (goedkope) extender/access point die functioneert met de router? Ik kreeg de suggestie van iemand dat dit wel zou kunnen werken zonder diep in de instellingen te hoeven duiken.

Met dank,
Bas
 

Hi @rwijmenga, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal eind deze middag of maandag geupgraded worden. Tijden het updaten zal je internetverbinding een minuut of drie wegvallen. 


@Sven-Odido @Tommie van Odido 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn HK speakers. Zou ik ook de update kunnen ontvangen?


Hi @rwijmenga, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal eind deze middag of maandag geupgraded worden. Tijden het updaten zal je internetverbinding een minuut of drie wegvallen. 

Dat is heel fijn. Dank


Beste @Tommie van Odido , ook ik heb problemen met het verbinden van mijn Remarkable op de wifi. Zou ik ook een firmware upgrade kunnen krijgen alsjeblieft? Alvast hartelijk dank!


Beste @Tommie van Odido,

Zou je mij misschien ook op de lijst kunnen zetten voor een prioriteit update van de firmware? Ik zit nog op b8, en heb ook verbindingsproblemen met mijn Remarkable. Zou heel fijn zijn als dat lukt!  


Ik zou ook graag de update ontvangen van de firmware.

Alvast bedankt.


Ik heb last van het zelfde probleem met mijn hk speaker, zou ik ook de update mogen?

Bij voorbaat dank


Ik zou mijn Remarkable 2 ook graag weer kunnen verbinden aan mijn WiFi netwerk. Zouden jullie mij ook de update kunnen pushen @Sven-Odido  @Tommie van Odido ?

Duizend maal dank.


Hi @florislw, @broem71, @Dagobec & @tjeerdm77, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden! 

 

@Erikp77, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik jouw modem ook op de lijst zetten. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345


Hoi @Tommie van Odido een collega van je heeft de firmware al voor me geupdatet, vanuit een ander topic. 


Beste @Tommie van Odido 

Wij willen ook graag de firmware zodat de reMarkable het weer doet. Hoe regelen we dat?
 

groetjes Marijke 


Hi @Sven-Odido, zou jij dit voor @Marijke de Lange willen regelen? 


Hi @Sven-Odido, zou jij dit voor @Marijke de Lange willen regelen? 

@Sven-Odido zou je mij misschien ook nog mee willen nemen? Ik denk dat Tommie me per ongeluk over het hoofd heeft gezien. 😬


@Erikve Geen zorgen: ik heb je gelijk op de lijst gezet! 


@Erikve Geen zorgen: ik heb je gelijk op de lijst gezet! 

Dankjewel Nora! Fijn weekend! 


Beste @Tommie van Odido 

Ook wij willen graag de firmware zodat de reMarkable het weer doet. 
Groeten, Adriaan


Hoi @Adriaan Hoogendoorn, ik zal het meteen voor je aanvragen! Binnen enkele werkdagen zal het erop staan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Hallo @Tommie van Odido, ik heb dezelfde probleem met mijn HK Citation 200 wil niet connecten met Wifi.

Wil je naar ons ook de nieuwe firmware sturen??

Alvast bedankt


Hi @HenkG, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe firmware te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 


Nora, het is gelukt, heb weer verbinding. Hartelijk dank hiervoor. Groet! Henk


Hi Tommy en Sven,

 

Kunnen jullie mij aub ook op de updatelijst zetten, ervaar problemen met het verbinden van mij harman kardon citation.

 

Alvast bedankt.

Groet Erna


Sinds deze week een zyxel t56 router.

Sinds deze router door een monteur is geïnstalleerd werkt onze hk citzon one luidspreker niet meer.

We wouden deze router al liever niet hebben, omdat onze WiFi versterkers hier niet mee werken.. maar hoe krijg ik mijn luidspreker weet aan de slag.

Ik heb het netwerk al gesplits en weer samengevoegd en weer gesplitst. De box heb ik gereset. De app opnieuw geïnstalleerd... en mijn laatste optie schijnt dit forum te zijn.. iets met software updaten van mijn routwr.. wat alleen via hier schijnt te kunnen als je gelukt hebt. Bij de klantenservice lopen we in iedergeval tegen een muur aan..

Helaas is onze vorige aanbieder op gegaan in odido.. maar als dit zo blijft is het overwegen van een nieuwe aanbieder van internet het zeker waard!


@Marloes2492 

Welkom bij Odido en hier in het forum!

Gewoon klantnummer in je profiel hier invullen en @Tommie van Odido of @Sven-Odido vragen om je op de versnelde lijst voor een update te zetten. Redelijk bizar dat de klantenservice je nog steeds allerlei dingen laat proberen die gegarandeerd niet helpen. Sinds twee een een halve maand zouden ze moeten weten dat alleen een firmware update of een andere router werkt als je connectie problemen hebt met Harman Kardon, JBL, Remarkable, Wiim Pro Plus en nog een lijstje andere merken. Ik heb ze een aantal keer gevraagd om dat eindelijk ook eens aan de klantenservice door te geven, (minimaal een maand terug al), maar dat lijkt als ik jou hoor nog steeds onmogelijk.

Als je een andere router hebt die wel met jullie WiFi versterkers overweeg kan dan is dat wellicht een betere optie. Ik ben met als jij (gok ik zo) overgestapt van Tweak naar Odido, en met mijn eigen Fritz box heb ik geen problemen.

Met een eigen router is wat lastiger als je ook vaste telefonie van Odido hebt, maar ook dat is te fixen.

Test wel even goed of je internet ook 's avonds zonder problemen werkt. Hier in Enschede draait het bij mij als een zonnetje, maar er zijn gebieden waar het met name 's avonds vastloopt. Ze laten je dan allerlei tests doen die niets oplossen, maar er wel voor zorgen dat je proefperiode voorbij is.

Als je aan gamen doet is een firmware update of andere router een must. Lees ook andere posts hier in het forum.

Al met al ben ik hier behoorlijk tevreden met de snelheid van het internet en de prijs die ik daarvoor betaal. De klantenservice werkt hard, maar volledig volgens script, ook als de omstandigheden veranderen en het script niet meer werkt. 


Goedemiddag, 

wij kunnen ook onze remarkable 2 niet op de wifi krijgen, willen jullie ons ook de firmware-update sturen? Alvast bedankt!

edwin haverkamp


Hi @Eddiespeed70 en @belkees, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoedig geupgraded worden!

 

Hoi @Marloes2492, zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.


Reageer