Skip to main content

Remarkable en wifi-connectie


Toon eerste reactie

114 reacties

erremes
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 januari 2024

Helaas … vandaag een reMarkable2 aangeschaft en een halve avond zitten puzzelen (en vloeken) om 'm op m'n Odido WiFi netwerk aangemeld te krijgen. Aanmelden op hotspot van iPhone werk zonder problemen.

Eerst de FAQ van reMarkable zelf doorgewerkt (2.4 en 5GHz in- en uitgeschakeld, WPA2 en WPA3 geprobeerd … niks), uiteindelijk eens in het NL's geGoogle'd en wat schetst mijn verbazing: dit draadje komt als eerste naar boven.

Nog nooit zo'n spijt gehad van een overstap als die van KPN glasvezel naar Odido :-( Dit is het zoveelste dat tegenvalt.

Excuses voor de weinig inhoudelijke reactie, maar ik volg dit draadje graag    


henkdeleeuw
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 256 reacties
  • 25 januari 2024

Meld je even aan in deze draad:
 

(ik had hier nog een heel verhaal met uitleg getypt, maar toen ik het verstuurde was het “something has gone wrong” en was ik alles kwijt. Fijn. Maar misschien ook maar beter.)


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 25 januari 2024

@Tommie van Odido heeft nieuwe firmware naar mijn modem gepushed. Daarmee is bij mij het probleem met de Remarkable verholpen.

Succes allen!


erremes
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 januari 2024

@bassemans66 dat is mooi nieuws! Welke firmware versie draait je modem nu dan?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 26 januari 2024
erremes schreef:

@bassemans66 dat is mooi nieuws! Welke firmware versie draait je modem nu dan?

Ik heb nu  V5.70(ACEA.0)T56C_b10 in het systeem staan.

Kan je hier iets mee?

Bas


erremes
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 januari 2024

Jazeker - merci! Heb deze firmware versie gisteren ook gepusht gekregen en inmiddels krijgt reMarkable2 wel verbinding met wifi 👍🏽


  • is een King Poster
  • 30 reacties
  • 27 januari 2024

Ik heb sinds vorige week ook Odido glasvezel internet en ik heb hetzelfde probleem met mijn net aangeschafte reMarkable en evenmin krijg k mijn robot stofzuiger aangesloten. Ik hoop dat ze bij mij ook de nieuwe firmware willen installeren… bellen naar de service desk en ze proberen uit te leggen wat er aan de hand is, is geen onverdeeld succes.

 


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 27 januari 2024

@FernandoE 

De beste reacties, zowel onder Odido vakmensen als zeer kundige andere klanten vind je altijd hier, niet telefonisch of via chat! In het weekend kan het wel iets langer duren!


erremes
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 januari 2024

@FernandoE scroll even iets omhoog naar berichtje van henkdeleeuw aan mij: als je in dat topic verder leest vind je namen van Tommie en Sven die mij en een hoop anderen aan een firmware upgrade hebben geholpen - succes!


  • is een King Poster
  • 30 reacties
  • 27 januari 2024
erremes schreef:

@FernandoE scroll even iets omhoog naar berichtje van henkdeleeuw aan mij: als je in dat topic verder leest vind je namen van Tommie en Sven die mij en een hoop anderen aan een firmware upgrade hebben geholpen - succes!

Yep dat stemt mij hoopvol op een hopelijk binnenkort succesvolle koppeling met mijn reMarkable


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 28 januari 2024

@Sven-Odido Wil je de update ook uitsturen naar @FernandoE? Alvast bedankt! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 januari 2024

@Teresa van Odido @Sven-Odido ik heb ook problemen met het verbinden van mijn google nest deurbel en oorzaak is hetzelfde als hier beschreven. Ik zou ook graag de nieuwe firmware update willen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 29 januari 2024

Ha @Nusret Tas, welkom op onze Community!

Ik heb je aan de lijst toegevoegd. De update zal snel gepushed worden naar het modem. Bedankt voor het aangeven. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 januari 2024

@Teresa van Odido 

@Sven-Odido 

ik heb ook problemen met het verbinden van mijn harman soundbar en oorzaak is hetzelfde als hier beschreven. Ik zou ook graag de nieuwe firmware update willen.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 851 reacties
  • 30 januari 2024
Familie Tas schreef:

@Teresa van Odido

@Sven-Odido

ik heb ook problemen met het verbinden van mijn harman soundbar en oorzaak is hetzelfde als hier beschreven. Ik zou ook graag de nieuwe firmware update willen.

Update is gepushed! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 januari 2024

@Teresa van Odido @Tommie van Odido ook hier problemen met het verbinden van HK speaker. Kun je de firmware ook naar mijn modem pushen!


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 851 reacties
  • 31 januari 2024

@harmputman Ik kan geen abonnement vinden op het klantnummer dat in je profiel staat. Weet je zeker dat het de juiste is? Tv-Klantnummer werkt eventueel ook ons. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 januari 2024

@Sven-Odido oeps, ik denk dat ik het klantnummer van mobiel er in had gezet. Zou nu moeten kloppen. Alvast bedankt voor de moeite


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 851 reacties
  • 31 januari 2024
harmputman schreef:

@Sven-Odido oeps, ik denk dat ik het klantnummer van mobiel er in had gezet. Zou nu moeten kloppen. Alvast bedankt voor de moeite

Top! Update is gepushed! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 januari 2024

@Sven-Odido @Tommie van Odido Kan de update ook naar mijn router gepushed worden? Nieuwe remarkable 2 krijgt geen verbinding met WiFi.

Alvast bedankt!


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 851 reacties
  • 31 januari 2024

@rv71 update is gepushed


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 januari 2024

@Sven-Odido Bedankt voor de snelle reactie. Het werkt!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 februari 2024
Sven-Odido schreef:
harmputman schreef:

@Sven-Odido oeps, ik denk dat ik het klantnummer van mobiel er in had gezet. Zou nu moeten kloppen. Alvast bedankt voor de moeite

Top! Update is gepushed! 

Badankt voor de snelle service @Sven-Odido! Het werkt!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 februari 2024

@Sven-Odido kan je mij ook alsjeblieft de update pushen? Ivm remarkable krijgt geen connectie met de wifi!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 februari 2024

@Sven-Odido @Tommie van Odido hier ook problemen met het verbinden van HK speaker. Zouden jullie de firmware ook naar mijn modem kunnen pushen?

Alvast bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen